Vraag

Geen bevestiging van delen Mb's en betalen rekening in MijnKPN

  • 14 May 2020
  • 8 reacties
  • 173 keer bekeken

Vandaag via mijnkpn app mb's gedeeld en een openstaande rekening betaald. In het overzicht is te zien dat de mb's gedeeld zijn, maar er is geen bevestiging gekomen en de ontvanger heeft ze niet ontvangen, al staat in de app van wel. Ook de openstaande rekening staat nog op onbetaald, maar is wel bij mij afgeschreven. Normaliter staat er meteen na de betaling, wordt verwerkt  of betaald. Graag uw reactie

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik ervaar hetzelfde. 
 

Reputatie 7
Badge +15

@Gertined Welkom op het forum. Op het moment van het maken van het topic was er sprake van een verstoring met het delen van MB's en versturen van de bijbehorende sms'jes. De storing zou nu opgelost moeten zijn. Klopt het dat je nu wel weer MB's kunt delen en staat de factuur ondertussen al op betaald? Mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag en ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. 

mijn factuur staat nog niet op betaald. 

Reputatie 7
Badge +15

@Uniekje Duidelijk, zou je voor mij dan je forumprofiel willen invullen en zou je kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat de status van de factuur is. 

Hoi Rutger,

Er  ligt een dossier bij de KPN Klantenservice. 
Ik ben goed geholpen. De klacht is afgehandeld. Het gaat nu alleen nog om de uitvoering. Dat laat op zich wachten en ik heb sterk de indruk dat het te maken heeft met het systeem en niet met onkundigheid van personeel. 
mijn klacht is daarom ook geen klacht maar meer een vraag/ opmerking met als doel om

aan te geven dat ik net als jullie last heb van problemen met  informatieverwerking van deze tak van KPN. 
Ik kies er op dit moment voor om in de anonimiteit te blijven. 
 

ik wacht geduldig af totdat het systeem ziet dat ik de openstaande factuur van €247 netjes op tijd heb betaald. De betaling is bevestigd en zichtbaar voor je collegae die werkzaam zijn bij de klantenservice. Het systeem houdt hardnekkig vast dat er sprake is van een achterstand.

Het verklaart dat er duidelijk een fout is in het systeem. 
 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Uniekje Het is ondertussen alweer even geleden, staat de betreffende factuur ondertussen al op betaald? 

Ja.

Bedankt! 
🍀☀️