Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen, en link afspraak monteur werkt niet

  • 14 October 2020
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Goedemorgen,

Gisteren heb ik een nieuw abonnement bij KPN afgesloten, maar tot op heden heb ik de “binnen enkele minuten” beloofde bevestigingsmail nog niet ontvangen. Op zich niet heel problematisch, want ik heb zojuist wel een mail en SMS ontvangen dat ik een afspraak in moet plannen met een monteur, dus de aanmelding is goed terecht gekomen,

Echter als ik de link voor de monteur open, krijg ik de melding: “

Klant onbekend

Het opgegeven klantnummer is niet gevonden.”

Dus dat schiet dan niet echt op :)

Hierdoor komt toch de vraag bovendrijven of alles wel goed gegaan is met mijn aanvraag.

Mvg

Peter

icon

Beste antwoord door zwaai 14 October 2020, 14:57

Bekijk origineel

1 reactie

Nou...ondertussen heb ik alle mailtjes en bijbehoren ontvangen.

De link voor de monteur werkt nog steeds niet, maar ik zie dat het al voor mij ingepland is...ook prima :)

Reageer