Beantwoord

geen gegevens zichtbaar op mijn KPN

  • 17 January 2020
  • 9 reacties
  • 293 keer bekeken

als ik inlog komen mijn gegevens in overzicht niet te voorschijn. Alleen een wit venster met grijs golvende lijnen

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 18 January 2020, 22:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@valkerij 

Ik heb het net even getest, maar hier werkt het gewoon. 

Probeer anders eens in te loggen via een andere browser of via bv jouw telefoon. 

Ook op de app werkt het niet

Reputatie 7
Badge +11

Wat kan je doen als inloggen op MijnKPN niet lukt

Zie https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/wat-kan-je-doen-als-inloggen-op-mijnkpn-niet-lukt-161317

 

Een wit scherm bij het inloggen? 
Helaas duurt het inloggen op MijnKPN best lang. Soms kan het meer dan een minuut duren voordat je ingelogd bent, vaak wordt er dan alleen een wit scherm getoond. Als je dit witte scherm ziet, worden er op de achtergrond wel degelijk gegevens opgehaald. Wij zijn ons bewust van dit probleem en wij werken aan een permanente oplossing. In de tussentijd verzoeken wij je te wachten, vaak lijkt het alsof er niets gebeurt, echter is de site op de achtergrond wel bezig. Het eventueel herladen van de pagina is ook een mogelijkheid.

Reputatie 7
Badge +17

Goede tip van @Tycha:grin:  Ik kom dit daarnaast ook vaak tegen bij klanten die via dit account geen producten gekoppeld hebben bij KPN. Bijvoorbeeld, aan dit account zaten ooit de vaste diensten gekoppeld, maar die zijn inmiddels opgezegd. Ook dan blijf je een wit scherm met de grijze balken zien, is dit misschien op jouw van toepassing? Zo niet, zou je dan een nieuw account aan willen maken via deze pagina? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt! 

Reputatie 7
Badge +11

Hier staat dat er tijdelijk onderhoud is,klopt dat?

MijnKPN is momenteel niet bereikbaar 

Zie https://www.kpn.com/algemeen/onderhoud-mijn-kpn.htm

Reputatie 7
Badge +17

Hmm, ik kan inloggen op mijn MijnKPN, alles bekijken en ik kan verder nergens bericht vinden over onderhoud, dus ik denk dat dit een algemene pagina is voor wanneer er wel onderhoud is aan MijnKPN. Wel wat verwarrend, dus ik stel mijn collega's van de website hierover op de hoogte. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie nu dat valkerij twee topics hierover heeft opgestart. 

https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/geen-gegevens-zichtbaar-op-mijn-kpn-487949#post894614

Reputatie 7
Badge +17

Goed gezien @Noordzee! @valkerij Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Goede tip van @Tycha:grin:  Ik kom dit daarnaast ook vaak tegen bij klanten die via dit account geen producten gekoppeld hebben bij KPN. Bijvoorbeeld, aan dit account zaten ooit de vaste diensten gekoppeld, maar die zijn inmiddels opgezegd. Ook dan blijf je een wit scherm met de grijze balken zien, is dit misschien op jouw van toepassing? Zo niet, zou je dan een nieuw account aan willen maken via deze pagina? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt! 

Hallo @Sanne_M , ik zie nu hetzelfde, maar dat hoort zo omdat mijn Telfort mobielen nu gemigreerd worden naar KPN:relaxed:

Reageer