Beantwoord

Geen info zichtbaar in MijnKPN app

  • 11 February 2020
  • 8 reacties
  • 293 keer bekeken

In mijn KPN app kan ik geen verbruik inzien en ook niet zien wat voor abonnement ik heb. Mijn KPN ID is wel aangemeld met mijn 06 nummer. (Vorige maand overgegaan naar jullie vanuit telfort)

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 February 2020, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Summer1992 , heb je in MijnKPN wel je mobiele nummer gekoppeld?

Hallo JanD 

Is hij dan niet al gekoppeld terwijl hij wel in mijn KPN ID staat?

Als je mobiele nummer zichtbaar is in MijnKPN dan is het goed, als je dan op dat nummer klikt zie je alle details over je abonnement, verbruik e.d.

 

Geen idee wat ik verkeerd doe, maar ik krijg niets geen informatie te zien. Overzicht pagina en product pagina zijn soort van geblurd. Service pagina en profiel pagina zijn wel gewoon zoals het hoort. (Op de profiel pagina is mijn KPN ID zichtbaar met mobiel nummer)

Via laptop (heb niets anders) kreeg ik ook niets ingeladen van het KPN Account. Inloggen werkte wel maar er laadde niets. Sinds ca. 12:45 werkt dat wel weer.

Reputatie 7

Hoi @Summer1992, welkom op het KPN forum. Van jouw overgezette Telfort mobiel zou je nu alles in de MijnKPN moeten kunnen vinden inderdaad. Als je ingelogd bent zou je jouw nummer moeten zien op de productpagina, als het nummer er niet bij staat kan je die via die weg ook meteen koppelen. 

Lukt het op die manier om de informatie zichtbaar te maken? Als dat niet het geval is kan je het nummer via die pagina ook eerst loskoppelen en daarna opnieuw koppelen. Als een Telfort nummer eerder als KPN prepaid was gebruikt, lijkt de MijnKPN soms de oude gegevens nog te zoeken. Door het opnieuw koppelen worden de juiste gegevens dan weer gepakt.

Ik hoor het graag van je of het gelukt is.

Ha Jasper, 

 

Jaaaaaaa mn probleem is opgelost. Moest eerst mijn nummer ontkoppelen en daarna weer koppelen. Thanks! 

Reputatie 7

Helemaal goed @Summer1992. dat is fijn om te lezen :slight_smile:  Graag gedaan en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.