Hallo,
Ik ervaar al enige tijd problemen met Mijn KPN. Ik heb verscheidene keren gebeld en chat-contact gehad. Hopelijk kan iemand me hier wel goed helpen.
Ondertussen heb ik al contact gehad met diverse personen bij de KPN. Maar niemand lijkt precies te weten wat er aan de hand is.
Er is het volgende aan de hand:
- Men dacht dat er een probleem was met de toevoeging van mijn woonadres. Het KPN systeem zou geen Romeinse teken 2 (II) herkennen. Daarom is er gekozen om een “interne verhuizing” te organiseren. Dit heeft helaas niks uitgehaald. Mijn contract is hetzelfde, ook al heb ik destijds een nieuw contract met afspraken afgesloten. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen van de verhuizing met het nieuwe tarief. Ook werd er een interne storing opgesteld, omdat dit probleem moest worden opgelost. Helaas heb ik hier nog niks van vernomen.
- De bevestigingsmail, van de verhuizing, bevestigd dat mijn “nieuwe” contract zou in gaan op 08-07-2020. Hier zie ik in de Mijn KPN app nog steeds geen verandering in. Mijn vorig contract was Internet en TV Basis en zou nu Hussel moeten zijn.
- Wachtend tot mijn nieuwe contract in zou gaan heb ik nog een keer contact gezocht met de klantenservice. Dit maal om te vragen wat de voortgang was van de interne storing, want ik kon nog steeds niet in de Mijn KPN app noch op de website. De specialisten waren hier nog mee bezig en moest nog even geduld hebben.
- Tijdens het telefoongesprek van de interne verhuizing zijn er nieuwe afspraken gemaakt, ook over een nieuwe HD-ontvanger. Dit staat overigens ook netjes in de bevestigingsmail. De medewerker vertelde mij dat ik een nieuw pakket zal ontvangen en kon de oude retour doen. Hier heb ik ook nog niks van vernomen. In de email staat ook dat er contact zou worden gezocht omtrent het installeren van de nieuwe ontvanger. Hier hoefde ik niks mee te doen, omdat het om een interne verhuizing zou gaan.
- Omdat ik dus niet mijn abonnement of de extra opties aan kan passen heb ik tijdens een chatsessie gevraagd of de beste medewerker Spotify uit mijn abonnement kan halen. Dit is overigens wel goed gegaan. Tijdens deze chatsessie heeft de medewerker verschillende dingen geprobeerd om het probleem met Mijn KPN op te lossen. Dit is gedaan met het scherm-delen. De beste medewerker heeft een aantal keren geprobeerd de producten te verwijderen en weer opnieuw toe te voegen. Helaas heeft het niks uitgehaald.
- Uit de laatste chatsessie bleek dat mijn contract nog helemaal niet over is gegaan van Internet en TV Basis naar Hussel. Ik zou worden doorgestuurd naar iemand die me daar bij kon helpen. Helaas was dit na 21:00 uur en ik kreeg een melding dat er geen medewerker meer beschikbaar was.
- Nu ongeveer een maand, nadat het nieuwe contract is ingegaan, klopt het nieuwste factuur ook niet. Er is teveel geld gefactureerd, meer dan dat wat was afgesproken. Ook heb ik van dit alles nog steeds niks vernomen van KPN.
Excuus voor de hoeveelheid tekst, maar ik best nog wat openstaande problemen die nog opgelost moeten worden. Hopelijk kan iemand me helpen met deze problemen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Groeten,
Nick
Beste antwoord door Nickikook
Bekijk origineel