Beantwoord

Geen inzagemogelijkheden MijnKPN

  • 14 May 2020
  • 14 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb deze maand geen inzagw mogelijkheid op mijn kpn.

Wie kan mij helpen.

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

icon

Beste antwoord door Jolien Hondius 26 May 2020, 11:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja... ik had het een paar dagen geleden ook dat ik het niet zag. Ik zag alleen de facturen. Toen ik een paar uur later nog eens keek, toen was het er wel. Er lijkt bij KPN iets niet helemaal lekker te zitten...

Nick dat klinkt hoopgevend maar ik kan al een week geen gegevens ophalen. Geen factuur. Geen verbruik. Alleen profiel.

Reputatie 7
Badge +25

Hi Jolien, welkom. Excuses voor de late reactie. Speelt dit probleem nog? Zou je anders het mobiele nummer een keer opnieuw kunnen koppelen aan jouw KPN ID? Ik hoor het graag.

Ik zal wel dom zijn maar hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +25

Ik zal wel dom zijn maar hoe doe ik dat?

Neh, ik had het ook gelijk beter uit kunnen leggen natuurlijk. :)

Zodra je inlogt in MijnKPN via de browser op de pc/laptop, kun je boven in beeld op “Producten” klikken. Dan onderaan de pagina zie je onderstaande. Daar kun je ontkoppelen. Op diezelfde pagina kun je daarna weer een “Product toevoegen”. Ik hoor graag of dat lukt!

 

Dat is het dus.....ik kan wel op producten klikken maar krijg daar niets(nou ja wel grijze strepen) in beeld.

Het enige wat ik kan zien is mijn profiel.

 

Reputatie 7
Badge +25

Welke browser is dit? Ervaar je dit ook op een andere browser?

Ja zowel op mijn Samsung mobiel als op mijn Nexus tablet.

Reputatie 7
Badge +25

Ja zowel op mijn Samsung mobiel als op mijn Nexus tablet.

En welke browser is dat @Jolien Hondius? Of is het de app?

zowel op de site van kpn.nl als in de app hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +25

zowel op de site van kpn.nl als in de app hetzelfde probleem.

Heel irritant. Heb je ook een laptop of pc toevallig? Ik ben benieuwd of je het daar ook op ervaart. En welke browser (chrome/firefox etc.) gebruik je?

Hoera, de irritatie is over.

Via mijn laptop kreeg ik alleen de producten in beeld maar heb ik dus het bovenstaande advies kunnen volgen door te ontkoppelen.

Daarna alles prima in beeld. Mijn telefoon is daar zeker van geschrokken want ook daar kon ik toen alleen mijn producten zien. Daar stond overigens mijn tel. nummer 2x erin. Nu ook daar 2x verwijderd en weer ingevoerd.

Alles weer in orde. Mijn hartelijke dank voor het geduld en goede advies.

Groet Jolien

Reputatie 7
Badge +25

Hoera, de irritatie is over.

Via mijn laptop kreeg ik alleen de producten in beeld maar heb ik dus het bovenstaande advies kunnen volgen door te ontkoppelen.

Daarna alles prima in beeld. Mijn telefoon is daar zeker van geschrokken want ook daar kon ik toen alleen mijn producten zien. Daar stond overigens mijn tel. nummer 2x erin. Nu ook daar 2x verwijderd en weer ingevoerd.

Alles weer in orde. Mijn hartelijke dank voor het geduld en goede advies.

Groet Jolien

Ik lees dit bericht met een glimlach. Excuses voor het ongemak, en ik ben blij dat je de gegevens eindelijk weer in kunt zien.