Beantwoord

Geen inzicht verbruik

• 17 februari 2018
  • 9 reacties
  • 310 keer bekeken

Kan al een week (zowel via pc als mobiel) het bel/internet verbruik in "mijn kpn" niet inzien. De melding Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens, kan ik inmiddels dromen. Via een chat nog geinformeerd en deze gaf aan dat het deze week verholpen zou zijn. De week is inmiddels om en ik heb geen idee wat mijn verbruik is. Ook het saldo opvragen via sms gaf het zelfde resultaat. Wat is er aan de hand KPN?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Joran 27 februari 2018, 09:18

@deeg: Kun je het nog eens proberen? Ik kan je verbruik inmiddels weer inzien 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum deeg! Op de achtergrond was nog het een en ander niet administratief afgerond. Dat heeft er mogelijk voor gezorgd dat je deze foutmelding kreeg. Inmiddels lijkt alles in orde, zie je deze foutmelding nu nog? Als dat het geval is schakel ik de technische dienst aan om dat op te lossen. Ik ben benieuwd.
Hallo Joran, Helaas krijg ik nog steeds zowel mobiel als via de website dezelfde melding
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dezelfde foutmelding aan onze kant, er gaat inderdaad iets mis. Ik kan je saldo ook niet opvragen. Ik heb de technische dienst aangestuurd om dit in orde te maken. Slechte nieuws is dat het daar erg druk is. Ik moet dus om je geduld vragen, de doorlooptijd is op dit moment 3 weken. Of je data en belverbruik wel of niet wordt verwerkt is me niet duidelijk. We gaan er mee aan de slag, sorry dat het even duurt!
Bedankt voor de moeite zover. Het enige waar ik me enige zorgen over maak is, omdat ik geen saldo kan opvragen ik hopelijk straks niet voor hoge kosten komt te staan omdat ik over mijn bel/data limiet heen ben gegaan.
Reputatie 7
Badge +28
Ik snap je zorg. Voor MB's zijn er sowieso geen buitenbundelkosten. Nadat je de 2GB grens hebt bereikt wordt de snelheid verlaagd. Door het verbruik op te tellen kan ik je een goede indicatie geven. Van de 400 belminuten/sms zijn er nu 170 verbruikt. De rest van deze maand moet dus probleemloos lukken. Als je buiten de bundel komt door deze fout zorg ik dat die kosten worden vergoed. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen voordat dit een reden tot zorg wordt, maar ideaal is het allerminst.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb prepaid, en ik wil de kpn onbeperkt online bundel. Ik ga namelijk zaterdagochtend weg om te gaan skieen, dus ik zou het fijn vinden als het kan worden opgelost...
Wat moet ik doen?

Groet,
Jesse
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Dijkjejesse, welkom hier! Je bent inmiddels al op wintersportvakantie, dus ik hoop dat het gelukt is om de bundel te activeren. Zo niet, dan kan je dit ook doen door te bellen naar *143#. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +28
@deeg: Kun je het nog eens proberen? Ik kan je verbruik inmiddels weer inzien 🙂
Hallo Joran inderdaad werkt het weer 👍 super. Nu loop ik alleen tegen het volgende probleem op ik kan geen mb's delen. Heb al kpn compleet aangevraagd en zou inmiddels met het toegevoegde mobiele nr mb's moeten kunnen delen. Weet niet of dit probleem hier thuis hoort of in een andere groep.

Reageer