Beantwoord

Geen overzicht van verbruik in MijnKPN

  • 30 January 2019
  • 10 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik krijg geen overzicht meer van het verbruik van mijn mobiel. Hoe komt dat?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 5 February 2019, 10:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Rivella, Zie je het overzicht van je verbruik niet meer op de app van MijnKPN en/of via de webversie van MijnKPN? Wanneer je het verbruik alleen niet ziet op de app, zou je de app eens kunnen verwijderen en opnieuw downloaden. Als dit alleen het geval is op de webversie van MijnKPN zou je dan nog eens een andere browser willen testen? Ik hoor graag je bevindingen. 🙂
Ik zie je het overzicht van mijn verbruik niet meer op de app van MijnKPN en wel via de webversie van MijnKPN.
Ik heb je advies om de app eens kunnen verwijderen en opnieuw downloadenopgevolgd maar helaas....de installatie is geslaagd maar het overzicht van mijn verbruik komt niet tevoorschijn. Blijft hangen op: Groene balk bovenin met Overzicht. Dat is alles!
Ik probeer nog even met de mobiel opnieuw op te starten in de hoop dat dat werkt?!
Nee, helaas er is niets veranderd door het opnieuw opstarten.
Reputatie 7
Badge +19
Alleen het overzicht van het verbruik zie je niet? Facturen etc. kun je wel zien? Krijg je een bepaalde melding te zien of blijft de pagina blanco? Zou je een printscreen in dit topic kunnen plaatsen? Dat maakt het wat makkelijker om het probleem te laten onderzoeken. Zou je ook je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Ik zou niet weten hoe ik een printscreen van de telefoon moet maken?
Het is alleen een leeg oberzicht. Zoals ik al beschreef:" Groene balk bovenin met Overzicht. Dat is alles!

Overige onderwerpen kan ik allemaal aan zoals facturen etc.
Het blijft zo. Geen overzicht op mijn mobiele telefoon wel overzicht op laptop.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Rivella, Lastig dat je het mobiele verbruik nog steeds niet ziet op je telefoon. De app opnieuw downloaden helpt niet, het toestel opnieuw opstarten niet en het verbuik is wel te zien op de webversie van MijnKPN. Welke telefoon(merk/versie) heb je in gebruik? Ik zou wel een printscreen willen ontvangen, hopelijk zie ik dan waar het mis gaat.

Volg de volgende stappen voor het maken van een printscreen op een iPhone:
  1. Open het scherm waar je een printscreen van wilt maken.
  2. Druk op de home-knop onderaan het toestel. Terwijl je die knop ingedrukt houdt, druk je op de aan/uitknop aan de zij- of onderkant.
  3. Als het werkt, licht je scherm kort op. Als je de iPhone waarmee je de screenshot maakt niet op stil hebt staan, hoor je een sluitergeluid van de camera.
  4. De gemaakte schermafdruk is terug te vinden in je camerarol. Vanaf daar kan je hem versturen zoals je ook gewone foto's verstuurt.
Voor Android volg je deze stappen:
  1. Ga naar het scherm waar je een screenshot van wilt maken
  2. Houd de onderste volumeknop ingedrukt en druk tegelijkertijd op de aan/uitknop. Houd dit een paar seconden vast.
  3. Boven in de notificatiebalk komt nu een icoon te staan dat aangeeft dat je een schermafbeelding hebt gemaakt. Vaak zie je ook nog een animatie, maar dat kan per fabrikant verschillen.
  4. Je gemaakte schermafdruk is nu terug te vinden in de galerie-app, in de categorie 'Screenshots'.
  1. onderste volumeknop ?
  2. Houd de onderste volumeknop ingedrukt en druk tegelijkertijd op de aan/uitknop. Houd dit een paar seconden vast.

De mobile telefoon gaat uit!?
Het is heel vervelend maar laat maar. Ik kijk wel van tijd tot tijd op het scherm van mijn laptop als ik wil weten hoeveel ik nog kan bellen en smssen

Reageer