Beantwoord

Geen producten bij overzicht MijnKPN

  • 4 May 2021
  • 16 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik heb hier hetzelfde probleem.

Krijg geen overzicht aan de linkerkant. Ook niet na 5 minuten wachten. En dit probleem speelt al maanden.


Ik gebruik Edge

Uitgevoerde acties:

  • Pagina ververst met [ctrl]+[F5]
  • Browsergegevens gewist
  • Producten ontkoppeld en opnieuw gekoppeld
  • Daarna weer uitgelogd
  • Browsergegevens gewist
  • Ingelogd
  • Op Chrome geprobeerd

Steeds hetzelfde resultaat: Zie afbeelding met screenshot:

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 14 February 2022, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Graaf35, welkom. 

Wat lastig dat jouw mijn KPN leeg blijft. Werkt het wel op een ander apparaat?

Ik zie in de app “Thuis” wel meer informatie. 

Op de website zie ik onder de tab “Producten” nu ook de juiste producten staan. Maar wat er op de website onder “Overzicht” aan de linkerkant zou moeten komen… geen idee. Dat vind ik op geen enkele PC terug. 

Daar blijven de balkjes staan en bewegen alsof er wat ingeladen moet worden.

Reputatie 7
Badge +30

Wat  hinderlijk, @Graaf35! Je gebruikt voor MijnKPN hetzelfde e-mailadres als voor het forum? Wil je jouw forumprofiel verder aanvullen met je adres en klantnummer? Dan ga ik dit verder uit laten zoeken! 

Wat  hinderlijk, @Graaf35! Je gebruikt voor MijnKPN hetzelfde e-mailadres als voor het forum? Wil je jouw forumprofiel verder aanvullen met je adres en klantnummer? Dan ga ik dit verder uit laten zoeken! 

Dat klopt,

Zojuist aangevuld.

Alvast hartelijk dank 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Graaf35 , heb je ook een KPN Mobiel? Zo niet, dan blijft de linkerzijde van het Overzicht leeg.
Ik heb alleen Internet Thuis en bij mij ziet MijnKPN er hetzelfde uit.

Bij een gekoppeld KPN Mobiel ziet het scherm er zo uit:

voorbeeld

 

Dat zal het dan moeten zijn.

Dan is het dus niet meer dan een ontwerpfout.

Want de site blijft net doen of hij iets moet inladen.

Reputatie 7
Badge +21

Ja, die bewegende horizontale lijnen suggereren inderdaad dat er nog wat “moet komen”.

Reputatie 7
Badge +30

Ik geef schoorvoetend toe dat ik dit niet wist.. Verklaart een hoop!

Reputatie 7
Badge +21

Tja @Marcia_ , als je zelf KPN mobiel hebt dan weet je niet beter… 

Een tijdje geleden heb ik Maja hiermee ook geholpen, die voelde zichzelf een “oen” :joy:

Reputatie 7
Badge +30

Haha nou ik ook! Heb het wel als verbeterpunt doorgegeven richting de ontwikkelaars. Scheelt een hoop vragen :-).

Ik ben in ieder geval geholpen. Bedankt voor de hulp en alle inzet!

 

7 maanden later kom ik met hetzelfde 'probleem’ op dit topic uit…

 

Het animeren van de lijntjes doet vermoeden dat er iets geladen wordt maar er komt niets. In mijn geval komt er ook terecht niets want ik heb geen mobiel abbo van KPN. Zonde dat dit nog altijd niet opgelost is, want dit is niet het eerste topic dat ik hier over tegenkom, het ziet er enorm verwarrend uit

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je bericht, @Ruben1974! Ik ga dit opnieuw doorgeven intern. 

Reputatie 7
Badge +21

@Marcia_ Deze klacht komt weer regelmatig voorbij. In dit topic grijze strepen te zien heeft jouw collega @Alexandra het ook al intern doorgegeven. Gezien de beperkte ‘overlast’ lijkt een hoge prioriteit me niet waarschijnlijk :thinking:

Reputatie 7
Badge +30

Dat denk ik ook niet, maar het kan geen kwaad om af en toe even weer te melden dat dit nog steeds speelt.:wink:

Reputatie 7
Badge +21

Voor de meelezers hier is er goed nieuws. In het hierboven genoemde topic (grijze strepen te zien) is eerder vandaag gemeld, dat het probleem van de bewegende horizontale lijnen is verholpen.
 

Hi xxxxx, het is sneller gegaan dan verwacht! Ik hoorde vandaag dat dit puntje verbeterd is! De grijze strepen moeten nu verdwenen zijn. Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, hoor ik ze graag.