Beantwoord

Geen producten zichtbaar na inloggen met KPN ID

  • 30 December 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

aanleiding: ik wil iTV op mijn tablet installeren. Dat lukt niet (terwijl ik wel itv werkend op mijn mobiel heb). Na uitzoekwerk blijkt dat ik ook niet bij mijn abonnementsgegevens kan via desktop.

 

Voor iTV op android:

Na inloggen met KPN id komt de melding dat er geen itv aan dit KPN ID account gekoppeld is. 
 

Voor abonnementsgegevens op desktop:

Dan maar inloggen op desktop met hetzelfde KPN ID account.

Daar zijn geen producten gekoppeld (althans er verschijnt maar niets...)

Ontkoppelen bestaande producten verandert niets (zichtbaars)

Nieuw KPN ID aanmaken werkt niet (hij herkent mijn KPM ID als bestaand account en inloggen heeft hetzelfde resultaat)

NB: Ik kan dus ook niet bij mijn vaste KPN vaste abonnement gegevensgegevens.

 

Feitelijk situatie is dat ik een vast abonnement heb (incl. ook iTV ); mijn partner een mobiel (KPN) abonnement heeft (en betaald) en onze dochter een eigen mobiel (KPN) abonnement heeft (en betaald). We wonen op hetzelfde adres. 

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 January 2021, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @squashmaatje. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om tv te kijken op jouw tablet. Log je in met dezelfde KPN ID als op jouw mobiele telefoon? Op deze pagina lees je alles over het online tv-kijken via KPN. Als je er niet uitkomt, dan hoor ik dat graag. Wil je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt. Als het niet gelukt is, dan horen we dat graag!

Ja een dag later kreeg ik wel eigen gegevens te zien, net als de anderen op dit adres. Lijkt alsof aan kpn kant instellingen zijn aa gepast / gecorrigeerd. Thx

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je het inmiddels wel hebt ontvangen. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we het graag!