Beantwoord

Geen PUK en simkaartnummer, wat nu?

• 3 september 2017
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb per ongeluk 3x achter elkaar de verkeerde PIN in getoetst. Hij vraagt nu om een PUK-code maar die kan ik niet meer vinden. De enige manier waarop ik mijn PUK-code aan kan vragen is met mijn sim-kaartnummer. Maar ook die heb ik niet, ik denk omdat mijn kaartje kleiner geknipt moest worden voor mijn nieuwe telefoon en toen is het sim-kaartnummer er ook afgeknipt. Wat kan ik nu nog doen? Is er misschien een mobiel nummer dat ik kan bellen om hulp te vragen?
icon

Beste antwoord door Jiske_ 7 september 2017, 14:57

Hey Jitskevdw, ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat je het simkaart nummer en de pukcode hebt weten te achterhalen! Is dat niet het geval laat het me dan weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Heb je al een MijnKPN? Dan kun je de PUK daar opzoeken:
Mobiel - Service - PUKcode inzien (onder Simkaart)
Anders:

Zowel Android als iOS hebben app's om het simkaartnummer te achterhalen. Zie her:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/hoe-vind-ik-het-klant-en-of-simkaartnummer-van-mijn-mobiele-abonnement-348990/
Als je dat hebt komt je weer verder t.o.v. de PUK.
Badge +5
Welkom op het forum Jitskevdw! Was het gelukt met de tips van peter of vraagt je telefoon nog steeds om de puk code? In de meeste toestellen kan je het simkaart nummer terug vinden bij de instellingen. Anders is mijn KPN een goede optie. Indien je nog geen MijnKPN hebt, reageer dan op mijn privébericht. Bij de registratie voor MijnKPN wordt er namelijk een sms gestuurd en die kun je niet ontvangen als je SIM-kaart is geblokkeerd.
Badge +5
Hey Jitskevdw, ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Ik ga ervan uit dat je het simkaart nummer en de pukcode hebt weten te achterhalen! Is dat niet het geval laat het me dan weten.

Reageer