Beantwoord

geen toegang tot MijnKPN app

• 14 september 2016
  • 4 reacties
  • 280 keer bekeken

Sinds enkele maanden heb ik geen toegang meer tot mijn KPN app op mijn mobiele telefoon.
Bij het inloggen krijg ik de melding: "U kunt tijdelijk niet inloggen met dit account. Meer informatie vindt u op www.kpn.com/geentoegang (#0222)"

Via deze site kan ik uiteindelijk wel inloggen, maar dat is erg omslachtig.
Verschillende contacten met de helpdesk levert op dat:
"het zou gewoon moeten werken"
"er is momenteel een storing: (al 3 maanden???)
"je moet een nieuw account aanmaken.

Dat laatste lukt niet want ik heb 3 email adressen en deze zijn allemaal gebruikt voor een eigen KPN-ID,
dus deze kan ik niet meer gebruiken.

Wie kan mij helpen want dit lijkt een gebed zonder eind.

Gr.

Jeroen
icon

Beste antwoord door Erik_ 16 september 2016, 12:16

Dank je voor de gegevens, Jeroen. We hebben eerder dit jaar onze mobiele klanten overgezet naar een ander systeem. Een hele kleine groep klanten is echter achtergebleven in het oude systeem vanwege technische redenen. Jij bent een van die klanten.

De MijnKPN omgeving zoals die nu is, is niet meer compatibel met dat oude systeem. Dat wil zeggen dat klanten die nog in dat oude systeem zitten geen nieuwe MijnKPN kunnen aanmaken. En ook, als ze al wel een MijnKPN hadden, ze daarop niet of met moeite kunnen inloggen. Dat laatste is voor jou het geval. Helaas is daar op dit moment nog geen oplossing voor. Via kpn.com/geentoegang kun je de hoogst noodzakelijke dingen inzien of wijzigen. Wil je andere dingen weten of wijzigen zal dat helaas via de klantenservice moeten.

Je wordt nog overgezet naar dat nieuwe systeem, maar wanneer dat precies is, is op dit moment nog niet duidelijk.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Jeroen, welkom op het forum! Erg onhandig dat je én al zolang niet kunt inloggen via de app, én tegenstrijdige antwoorden krijgt. Ik ga je helpen. Je krijgt een privébericht. Reageer daarop met je gegevens, dan zoek ik dit voor je uit.
Reputatie 7
Badge +27
Dank je voor de gegevens, Jeroen. We hebben eerder dit jaar onze mobiele klanten overgezet naar een ander systeem. Een hele kleine groep klanten is echter achtergebleven in het oude systeem vanwege technische redenen. Jij bent een van die klanten.

De MijnKPN omgeving zoals die nu is, is niet meer compatibel met dat oude systeem. Dat wil zeggen dat klanten die nog in dat oude systeem zitten geen nieuwe MijnKPN kunnen aanmaken. En ook, als ze al wel een MijnKPN hadden, ze daarop niet of met moeite kunnen inloggen. Dat laatste is voor jou het geval. Helaas is daar op dit moment nog geen oplossing voor. Via kpn.com/geentoegang kun je de hoogst noodzakelijke dingen inzien of wijzigen. Wil je andere dingen weten of wijzigen zal dat helaas via de klantenservice moeten.

Je wordt nog overgezet naar dat nieuwe systeem, maar wanneer dat precies is, is op dit moment nog niet duidelijk.
Hoi Erik,

Jammer dat je me niet kunt helpen.
Al vanaf maart kan ik ook geen MB;s delen voor KPN Compleet. Als reden gaven ze toen idd op dat enkele nummers van mijn KPN Compleet zijn overgezet naar een nieuw systeem, maar nog niet al mijn nummers.
Iedere keer als ik bel wordt mij verteld dat de volgende maand alles wel in orde zou zijn, maar dat duurt nu ook al een half jaar.
Waar ik echter bang voor ben, is dat ze mij gaan vergeten over te zetten bij KPN. Vooral omdat ik 1 van de weinigen en bij wie het allemaal niet lukt.
Desondanks bedankt voor je antwoord.

Gr.

Jeroen
Reputatie 7
Badge +27
Het klopt inderdaad dat dit ook de reden is dat je geen MB's kunt delen. Het oude systeem ondersteunt dat niet meer. De overige nummers in jouw Compleetfamilie zijn wel overgezet. Zij kunnen dan onderling wel delen, maar jij helaas niet. Dit kan weer zodra je zelf ook overgezet bent.

Die overzetting gaat nog gebeuren, we gaan je niet vergeten 🙂 Dit zal alleen samen gaan vallen met de overzetting van de zakelijke klanten. En de planning van hoe en wanneeer ze die gaan doen is hier nog niet bekend.

Reageer