Beantwoord

Geen verbruik zichtbaar MijnKPN, moet ik nog wat doen?

  • 21 March 2019
  • 5 reacties
  • 1072 keer bekeken

Vorige week vrijdag overgestapt van T-mobile prepaid naar KPN 150 bel/sms simonly. Dit in een primafoonwinkel laten doen. Gezien we al KPNcompleet zijn gaat er nog €5 korting af en komt er er nog 150 bel/sms bij. Mijn vrouw heeft al zorgeloos instap abbo en heeft mij al 1000 Mb toebedeeld.
Nu zie ik echter geen enkele indicatie van verbruik in bellen of data in MijnKPN (al wel gebruikt), alleen maar een rekeningoverzicht van laatste 4 rekeningen.
Niet handig. App al een keer opnieuw geinstalleerd.
Is dit nog ergens in te stellen of is er een andere oorzaak??

M.v.g.
Geflater
icon

Beste antwoord door Nadia 25 March 2019, 20:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo @Geflater, welkom op het KPN forum. Gefeliciteerd met je nieuwe mobiele aansluiting, hiermee kunnen jullie onderling MB's delen. De ontvangen MB's en je Bel/SMS verbruik zouden zichtbaar moeten zijn in de MijnKPN app. Heb je een eigen KPN ID-account aangemaakt voor jouw mobiele nummer? Registreer hier eenvoudig je KPN ID. Hiermee kun je jouw verbruik, facturen en wijzigingen beheren 🙂 Ik hoor graag van je!
Hoi @Nadia
Bedankt voor reactie, maar ik heb al een KPNid waarin dit mobiele nummer staat weergegeven. Ook zijn hierin alle andere zaken al bekend. Mijn vrouw heeft al mb's met mij gedeeld. Ook wordt aangegeven dat ik gratis onderling kan bellen en dat ik extra belminuten krijg ivm compleet. Ook de laatste 4 facturen worden netjes getoond. In de kpnwinkel werd vermeld dat ik verder niets hoefde te doen. Waarom zou ik een aparte id moeten aanvragen voor mijn mobiele als deze nu toch al bekend is?

Mvg
Reputatie 7
Hallo @Geflater, dat klopt. In de KPN winkel heeft de medewerker jullie nummers geregistreerd voor Compleet voordelen. Dit hoef je dan niet meer zelf te doen. In MijnKPN kun je zien met welke mobiele nummers je KPN Compleet geregistreerd bent. Waarom je dan nog een eigen KPN ID-account moet aanmaken of koppelen aan een bestaand account voor je eigen nummer? Simpel, dat is vanwege de privacy!

In de MijnKPN-account kun je wijzigingen doorgeven, zoals; adres, bundeltegoed, abonnement verlengen etc. En uiteraard je verbruik, facturen en specificaties inzien. Ik begrijp wanneer je een duurzame relatie hebt dat al deze informatie niet geheim hoeft te zijn. Maar voor (volwassen) thuiswonende kinderen, familieleden, huisgenoten, broer of zussen is het niet wenselijk om bij elkaar in de nota's te kijken of voor een ander een wijziging door te geven. Vandaar dat de contractant (of gebruiker) voor het inzien van deze persoonlijke informatie een eigen KPN ID kan aanmaken :)

Als je nog vragen hebt? Laat het weten. De KPN community helpt graag!
Hoi @Nadia .
In mijn kpn mobiele nummer gekoppeld naast mijn andere zaken. Dit was toch nog nodig ondanks dat men in winkel vertelde dat alles geregeld was. Kunnen ze beter melden dat nog enige actie van gebruiker zelf nodig is.
Maar goed, het werkt nu en daar ging het om.
Bedankt.
Reputatie 7
Dat had de collega uit de winkel wel kunnen vertellen. Bedankt voor de terugkoppeling @Geflater. Fijn te horen dat het nu weer werkt 🙂

Reageer