Beantwoord

Geen verbruik zichtbaar van mobiel in de KPN app

  • 6 June 2019
  • 5 reacties
  • 376 keer bekeken

Badge
Ik heb KPN Compleet sinds 2 dagen. Maar hoe kan ik zien hoeveel MB's ik heb verbruikt?
De KPN id was al toegevoegd, maar nog niets te zien van de mb's.

Nog iets anders, ik heb de kan app ook op mijn mobiel, maar hoe kan ik TV kijken op de mobiel (met als ie extra MB s leek me dat wel handig).
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 June 2019, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jo.

Begrijp ik goed dat je het 06-nummer al hebt gekoppeld aan je KPN ID in Mijn KPN? En is het nummer ook al actief? Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik kijk dit graag voor je na.

Televisiekijken op je mobiel doe je met de KPN Interactieve tv app. Deze kun je vinden in de appstore van je telefoon. Ik adviseer je wel om dit via WiFi te doen, het kost nogal wat data als je dit vaak gebruikt.
Badge
Bedankt, het was even een zoektocht om uit te vinden hoe ik mijn 06 nummer moest koppelen. maar nu is dat gelukt.

De TV op de mobiel is ook voormelkaar.
Nog een vraagje is:
Hoeveel MB 's is dat dan? Stel ik wil een half uur TV kijken zonder wifi maar met 4G Hoeveel MB s van mijn bundel is dat ?
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen. :)

Bij een lage kwaliteit zal je uitkomen op ongeveer 1,5 uur per GB, gemiddelde kwaliteit op 1 uur per GB en op hoge kwaliteit ongeveer 30 minuten per GB. Deze informatie kan je vinden in de app bij Mijn Profiel > Instellingen > Beeldkwaliteit. Zelf vind ik hogere kwaliteit op een klein scherm overkill, maar dat laat ik aan jou over.
Reputatie 7
Badge +24
Weet je zo voldoende? Laat het me anders gerust weten.
Badge
Ja bedankt. Super hoor.
Nu heb ik uitgevonden dat het handiger is om bepaalde dingen zoals films te downloaden maar dat kan dan weer niet met de KPNsite