Gegevens mijnkpn (internetsnelheid etc.) op beta-site

• 8 maart 2016
  • 8 reacties
  • 238 keer bekeken

L.S.

volgens de lijst met verbeteringen en aanpassingen aan de beta-site zou ik onder de abonnements-gegevens informatie over de inhoud van mijn bundel moeten kunnen vinden. Hiermee bedoel ik internet-snelheid etc.

Deze informatie is wel op de "oude" KPN-site te vinden, maar niet in de beta-omgeving. Dit, in tegenstelling tot wat er elders op het forum beweerd wordt. Aandachtspuntje.

Groet,

Niek

8 reacties

Bovendien ontbreekt bij mij het feedback-tabje aan de rechterkant van de pagina zoals genoemd in onderstaande link.

http://forum.kpn.com/t5/Overige-KPN-Diensten/MijnKPN-Beta-terugkoppeling/td-p/388960

Reputatie 7
Badge +30

Zgurkogel schreef op 8 mar '16 om 10:11u

L.S.

volgens de lijst met verbeteringen en aanpassingen aan de beta-site zou ik onder de abonnements-gegevens informatie over de inhoud van mijn bundel moeten kunnen vinden. Hiermee bedoel ik internet-snelheid etc.

Deze informatie is wel op de "oude" KPN-site te vinden, maar niet in de beta-omgeving. Dit, in tegenstelling tot wat er elders op het forum beweerd wordt. Aandachtspuntje.

Groet,

Niek

Maar, je zoekt dus internetsnelheid van je mobiele abonnement? Nou die is tot 225MBit/s

Robin

Ha Robin, dank voor je snelle reactie.

Het gaat om de gegevens van mijn IPB (internet plus bellen) abonnement. Deze gegevens kan ik op de "oude" site probleemloos inzien, maar op de betasite zijn deze gegevens niet terug te vinden.

Mogelijk dat dit draadje moet worden verplaatst naar het juiste onderwerp op het forum? Als newbie moet ik nog wegwijs worden hier.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Of hij verplaatst moet worden, ja dat misschien wel. Ik ging er vanuit dat het over Mobiel ging omdat je over Bundels sprak. Verder wist ik ook niet dat er een MijnKPN beta voor vaste diensten liep.

Zit het probleem er in dat je misschien in MijnKPN Mobiel zit en niet in MijnKPN "Vast"?

Robin
Goedemorgen Robin,

verplaatsen naar het juiste onderwerp vind ik prima. Zoals gezegd, ik ben (nog) niet bekend genoeg op dit forum maar dat komt wel goed.

Je opmerking dat ik in MijnKPN Mobiel zit, begrijp ik niet. Bedoel je misschien dat ik in de "mobiele" hoek van het forum zit, waar alles over mobiele abonnementen wordt besproken? Graag je reactie.

Groet,
Niek

...waar het mij om gaat is dat ik een mogelijke Beta-site-tekortkoming op de juiste plaats onder de aandacht probeer te brengen. Elders op de site van KPN wordt er gesproken over het achterlaten van feedback over de Beta-site, maar nergens zie ik een duidelijke link hoe en waar ik dat kan doen. Mijns inziens een verbeterpuntje.

Reputatie 7
Badge +27
Goed dat je dit onder de aandacht brengt, Zgurkogel! Je zou inderdaad zo'n tabje aan de zijkant moeten hebben met Feedback erop. Kun je aangeven in welke browser en op wat voor apparaat je dit zo ervaart?

Dan trek ik aan z'n jas of hij dit op de juiste plek kan aankaarten?

Erik_ schreef op 11 mar '16 om 10:15uGoed dat je dit onder de aandacht brengt, Zgurkogel! Je zou inderdaad zo'n tabje aan de zijkant moeten hebben met Feedback erop. Kun je aangeven in welke browser en op wat voor apparaat je dit zo ervaart?

Dan trek ik @Hugo_ aan z'n jas of hij dit op de juiste plek kan aankaarten?

Ha Erik,

dank voor de snelle reactie. Mijn situatie betreft Firefox (laatste versie) draaiend op een werkstation met Windows 8.1 NL pro.

Groet,
Niek

Reageer