Beantwoord

Het koppelen van mijn abonnement lukt niet in MijnKPN

  • 16 June 2022
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Kpn slaagt er ondanks enkele vriendelijke telefonisten niet in om mijn twee eigen mobiele nummers te koppelen…een van die nummers was eerst prepaid…ik betaal echter voor een volwaardig abonnement en dat staat ook in MijnKPN….maar als ik wil koppelen ben ik ineens weer prepaid



*Admin: reactie onder een oud topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 June 2022, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Fransman Theo . Welkom op het forum.

Wat een verwarrende situatie. Je hebt dus twee abonnementen? Maar als je het wil koppelen in MijnKPN staat er plotseling prepaid? Begrijp ik dit goed?

Is dit uiteindelijk opgelost?