Beantwoord

Het "Thuis" abonnement staat op "Niet beschikbaar" in MijnKPN

  • 18 January 2023
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Sinds meer dan een week heb ik een “Thuis” abonnement.

Dit abonnement is echter niet zichtbaar in MijnKPN. 

Ik heb al samen met de klantenservice geprobeerd om het abonnement alsnog toe te voegen maar dit lukt niet.

Ik hoop dat er via deze weg een oplossing gevonden kan worden.

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen314 19 January 2023, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Apart probleem @Jeroen314 ,

Normaal gesproken lukt het toevoegen na ongeveer twee werkdagen. Probeer eens met een ander e-mailadres een nieuw KPN-ID aan te maken. Benieuwd of het dan wel gaat lukken. 

Omar van de klantenservice had de gouden tip. Tijdens de installatie had ik mijn vaste telefoon niet aangesloten waardoor de installatie (en nummerportering) niet volledig was afgerond.

Ik heb net mijn modem gerest en de vaste telefoon aangesloten. Nu staat onder “MijnKPN” alles zoals het hoort.