Beantwoord

hoe kan ik de tennaamstelling van de facturen veranderen

  • 1 november 2017
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

klant nr **** de hostek te riethoven 5561**
de gegevens staan nog steeds op de naam van de Hr a .fernay
onze stichting wil dit veranderen, maar met behulp van Uw helpdesk lukt het nog steeds niet
volgens de richtrijlen moet er in de zoekbalk ingetikt te worden""
account.kpn.mail?


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marcia_ 4 november 2017, 16:38

Beste @fenray, welkom! Hele goede vraag en ik snap de verwarring. Geen idee wat de helpdesk daarmee bedoelt. Je kunt op onze website een contractovername aanvragen door het invullen van een formulier. Eigenlijk wijst dat voor zich. Als ik toch nog vragen kan beantwoorden, laat het me gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste @fenray, welkom! Hele goede vraag en ik snap de verwarring. Geen idee wat de helpdesk daarmee bedoelt. Je kunt op onze website een contractovername aanvragen door het invullen van een formulier. Eigenlijk wijst dat voor zich. Als ik toch nog vragen kan beantwoorden, laat het me gerust weten!
Reputatie 7
Badge +27
Is het inmiddels gelukt? Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!

Reageer