Beantwoord

Hoe kom ik in mijn homepage?

  • 24 June 2019
  • 4 reacties
  • 4573 keer bekeken

Ik wil gebruik maken van de gratis Homepage van KPN Compleet en heb daarvoor cf. de instructies op www.kpn.com een nieuw KPN-emailadres gemaakt. Na vier chatsessies en twee telefoongesprekken via 0800-0402 heeft een van uw collega's uiteindelijk ontdekt dat KPN Compleet officieel niet meer de gratis Homepage aanbiedt.
Uw collega antwoordde via de chat:
'ik heb navraag gedaan bij de technische dienst en het antwoord verklaard onze onwetendheid. er wordt officieel geen ondersteuning meer aan geboden, mijn collega heeft alsnog even de optie geactiveerd en op zich zou je nu moeten kunnen inloggen!'.:
En daarna:
'Heb je het e-mailadres van KPN gevonden? Log dan in op jouw Homepage-omgeving via cscmail.kpnmail.nl en klik na inloggen op Eigen Homepage'.

Helaas lukte dit ook niet. Ik heb de gebruikersnaam en het wachtwoord gebruikt dat ik ook gebruik voor inloggen bij MijnKPN. U collega adviseerde uiteindelijk om contact met het Forum op te nemen.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 June 2019, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Gratis Homepage bij KPN Totaal. Welkom op het forum! Als je een internet afneemt bij KPN krijg je vanuit KPN de mogelijkheid om je eigen homepage op internet te plaatsen. KPN stelt gratis homepageruimte (max. 200 MB) beschikbaar op een ftp-server.

Het adres van je Homepage is http://home.kpn.nl/gebruikersnaam. Je kan d.m.v. een ftp-programma toegang krijgen tot deze ftp-server. Hier voer je het ftp-serveradres (ftp://home.kpn.nl poort 21) in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is hetzelfde als je gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mail adres.  KPN geeft jou de ruimte op een eigen homepage te uploaden. We helpen je niet met het maken van je website.

Zou je je naam, postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal bekijken of de mogelijkheid om een homepage aan te maken voor jou is geactiveerd. ☺

Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Goedemiddag, het profiel heb ik aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat de mogelijkheid om een eigen homepage aan te maken al geactiveerd is. Heb je voldoende aan mijn uitleg? Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!