Beantwoord

Hoe laat ik onjuiste gegevens verwijderen?

  • 5 April 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb contact gehad met een medewerker van KPN. Waarover doet niet ter zake, maar daarna krijg ik vier E-mails over "verschillende”gegevens. Deze zijn verstuurd aan een oud en binnenkort niet meer bestaand adres.

Ik heb al lang geleden in “mijn kpn” naar behoren zeker gesteld dat daar alleen mijn juiste e-mailadres staat. Nergens in mijn accounts, bij geen enkel van mijn drie producten komt dat oude, onjuiste adres nog voor.

Hoe worden alle onjuiste gegevens NU verwijderd?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 9 April 2020, 14:27

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @RutgerU , dan kun je het beste even bellen of chatten met KPN.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @RutgerU, welkom terug op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het lijkt erop dat wij dan nog een ander contact e-mailadres in het systeem hebben staan. Natuurlijk kan ik dit even nagaan en desgewenst ook wijzigen. Zou je, indien het nog niet geregeld is via de telefoon of chat, jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het juiste e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan ga ik het een en ander voor je uitzoeken!

Reputatie 2
Badge

Bedankt Susan.

Ik heb zojuist gedaan wat je vroeg. Overigens loopt regulier contact, facturen etc. wel via het juiste adres. Alleen de vier berichten die ik kreeg n.a.v. een chat waren aan een oud, binnenkort niet bestaand, adres gezonden.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @RutgerU. Ik zag nog een ander e-mailadres staan, en die heb ik nu aangepast naar de juiste. Ik ga ervan uit dat het nu allemaal goed moet komen. :slight_smile:

Reputatie 2
Badge

Beiden bedankt voor de service!

 

Reageer