Beantwoord

Hoe product koppelen met tijdelijk nummer?

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Help desk medewerker raad mij aan om op mijn kpn, een “product te koppelen” (mobiel) zodat ik de rekeningen in kan zien.

Omdat het mobiel abonnement te vroeg gestart is heb ik een tijdelijk (administratief) KPN nummer.

De simkaart van de oude provider zit (komende 4 weken ) nog  in de telefoon.

Om het product te kunnen koppelen moet ik een code invullen, maar die wordt naar het tijdelijke nummer gestuurd. Het huidige nr wordt niet herkend.

Hoe moet ik nu de rekeningen inzien?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 9 June 2022, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @DonRamon555! Welkom op het forum. Een tijdelijk nummer heb je alleen op het moment dat het abonnement nog niet van start is gegaan. Dit betekent dat je geen rekeningen zou moeten hebben van dit abonnement. 

Wat wel kan zijn is dat het abonnement op het tijdelijke nummer van start is gegaan. Dit betekent dat er een actief abonnement onder hangt. In dat geval kan je de simkaart in een toestel doen om daarvoor de SMS te ontvangen. Ik heb geen andere manier voor je om dit te koppelen. 

 

Beste Bram, 

Bedankt voor het antwoord. 

“In dat geval kan je de simkaart in een toestel doen om daarvoor de SMS te ontvangen.”

Ik wist niet dat ik de sim kaart, nu al, kon wisselen. Het koppelen is gelukt, en ook het inzien van de rekeningen.

Reputatie 7
Badge +17

@DonRamon555 let wel op dat je de simkaart pas in gebruik neemt op het moment dat het abonnement is gestart. Tot die tijd tellen alle MB's en belminuten als gebruik buiten de bundel.