Beantwoord

Hoe verwijder ik een abonnement uit MijnKPN?

  • 30 June 2022
  • 6 reacties
  • 522 keer bekeken

Ik heb na een aantal pogingen het eindelijk voor elkaar gekregen om een abonnement bij jullie te krijgen, er is van alles fout gegaan en heb meerdere keren de aanvraag moeten annuleren in samenspraak met de KPN. Nu is het echter zo dat ik meerdere abonnementen in mijn KPN omgeving heb die niet actief zijn en ik kan de knop om de account te verwijderen niet vinden. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen. Groetjes Passie 

icon

Beste antwoord door RBxx 30 June 2022, 21:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @passie76 

Daarvoor heb je de MijnKPN app nodig. Via de website op MijnKPN gaat dat niet (meer).

Open de app en log in. Kies Profiel → Abonnementen en selecteer dan één voor één de betreffende abonnementen. Op het volgende scherm kies je dan “Dit abonnement verbergen”.

Ik heb in de app wel alleen maar 1 abonnement, maar op het internet is dat nog niet bijgewerkt 

Reputatie 7
Badge +21

Je gebruikt in de app en op de website wel hetzelfde KPN account (KPN ID) om in te loggen?

Ik zie de abonnement van de app ook op het internet in mijn KPN

 

Reputatie 7
Badge +21

Dan moet ik het antwoord schuldig blijven, er zou geen verschil moeten zijn tussen app en web.

Oké dankjewel in ieder geval, ik neem wel ff contact op met de kpn