Beantwoord

Iemand toevoegen aan MijnKPN app om MB’s te delen

Gisteren heeft mijn dochter ook een sim van kpn gehad (op mijn naam) hoe kan ik met haar MB’s delen?

Ze staat er nu niey bij in het iverzicht van mensen waar ik mbs mee kan delen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 juli 2018, 12:16

Goedemiddag Smelliemel, welkom op het KPN Forum!
Het voordeel van KPN Compleet, MB's delen, kan wanneer alle nummers op hetzelfde adres staan geregistreerd én zijn toegevoegd aan de KPN compleet aanmelding. Helaas kan ik het nog niet controleren of dit inderdaad het geval is. Hiervoor heb ik namelijk wel meer gegevens nodig, je postcode + huisnummer, achternaam en de 06-nummers. Deze kan je toevoegen aan jouw Forum profiel zodat ik het kan nakijken!

Je kan het ook zelf controleren, door te kijken of je het nummer kan toevoegen aan KPN Compleet. Dat kan via deze website, of door COMPLEET AAN te sms'en naar 1515 (gratis).

Ik hoor graag van je of het gelukt is, of dat ik nog even moet meekijken 😉

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Smelliemel, welkom op het KPN Forum!
Het voordeel van KPN Compleet, MB's delen, kan wanneer alle nummers op hetzelfde adres staan geregistreerd én zijn toegevoegd aan de KPN compleet aanmelding. Helaas kan ik het nog niet controleren of dit inderdaad het geval is. Hiervoor heb ik namelijk wel meer gegevens nodig, je postcode + huisnummer, achternaam en de 06-nummers. Deze kan je toevoegen aan jouw Forum profiel zodat ik het kan nakijken!

Je kan het ook zelf controleren, door te kijken of je het nummer kan toevoegen aan KPN Compleet. Dat kan via deze website, of door COMPLEET AAN te sms'en naar 1515 (gratis).

Ik hoor graag van je of het gelukt is, of dat ik nog even moet meekijken 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Smelliemel, is het inmiddels gelukt om het nummer toe te voegen aan de KPN Compleet registratie?
Ik heb hetzelfde probleem 2 nieuwe nummers toegevoegd op mijn naam en op mijn adres voor mijn beide dochters. Ik zie ze niet op mijn KPN ID app. Heb ze een paar dagen geleden er al op gezet en zowel de app als op de computer ververst maar kan ze niet selecteren als ik mb's wil delen.

Graag wat hulp hiermee!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag M.A, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je de nummers nog niet kan zien als je MB's wil delen, denk ik eigenlijk dat ze nog niet toegevoegd zijn aan de KPN Compleet registratie. Zou je dat willen controleren? Dan kan onder andere door een SMS te sturen naar 1515 (gratis) met COMPLEET AAN of via deze online check.

Op het moment dat ze nog niet waren toegevoegd zal dat alsnog binnen 3 werkdagen gebeuren en zullen de voordelen alsnog aangezet worden. Zijn de nummers wel toegevoegd maar krijg je de voordelen niet? Dan hoor ik graag om welke 2 nummers het gaat. Zou je die dan willen toevoegen aan jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen?
Reputatie 7
Badge +19
@M.A, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat het inmiddels gelukt is en alle nummers gebruik maken van de voordelen van KPN Compleet? Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer