Beantwoord

Ik heb een inloggegevens sinds mijn contractovername!

• 3 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 1351 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb zojuist een contractovername gedaan van mijn huisgenoot (studentenhuis). Maar ik heb zelf geen inlog gegevens van KPN, ik kan jullie de bevestiging wel opsturen als bijlage indien gewenst. Ik heb dus een abonnement dat maandelijks van mijn rekening word afgeschreven, alleen kan ik nu niet inloggen op de website en mijn abonnement bijvoorbeeld inzien. Graag hulp! Ps; ik heb geprobeerd om met hetzelfde e-mail me te registeren en dan te koppelen maar dan herkent hij het rekeningnummer niet.

Groeten Giel,
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 oktober 2018, 12:13

Hoi Giel94, welkom op het forum en bij KPN. Fijn dat je het contract van je huisgenoot hebt kunnen overnemen. Je kunt zelf een account aanmaken voor MijnKPN via deze link. Vervolgens kun je het abonnement koppelen aan de hand van het klantnummer. Het klantnummer kun je vinden op de voorgaande rekeningen en overeenkomst. Als dit niet inzichtelijk is, dan zou je nog even contact kunnen opnemen met je huisgenoot. Wij mogen namelijk geen klantnummers verstrekken aan klanten omdat we dit nummer ook gebruiken ter verificatie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Giel94, welkom op het forum en bij KPN. Fijn dat je het contract van je huisgenoot hebt kunnen overnemen. Je kunt zelf een account aanmaken voor MijnKPN via deze link. Vervolgens kun je het abonnement koppelen aan de hand van het klantnummer. Het klantnummer kun je vinden op de voorgaande rekeningen en overeenkomst. Als dit niet inzichtelijk is, dan zou je nog even contact kunnen opnemen met je huisgenoot. Wij mogen namelijk geen klantnummers verstrekken aan klanten omdat we dit nummer ook gebruiken ter verificatie.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug.

Reageer