Beantwoord

Ik kan geen KPN product koppelen aan KPN ID

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 485 keer bekeken

Ik heb zojuist op advies van klantenservice een KPN ID aangemaakt via mijn KPN.
Vervolgens wil ik bij product koppen 'thuis' en 3 cijfer bankrekeningnummer koppelen maar dat lukt niet.
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2019, 09:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Shreshta, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet lukt om je KPN producten te koppelen in MijnKPN. Ik help je daar graag mee verder!

Wanneer je thuis bent, verbonden met je eigen KPN netwerk, kan je het koppelen middels je rekeningnummer. Echter, is je thuis-abonnement nog niet aangesloten of ben je op een andere locatie en wil je het alsnog koppelen, klik je op het blauwe linkje met 'hier'. Dit geldt ook voor Digitenne of vast bellen. Het gaat dan aan de hand van je klantnummer én rekeningnummer, omdat we via de lijn niet kunnen verifiëren dat het jouw abonnement is.

Trouwens, probeer je het via de app of website variant? Je dient het namelijk te koppelen via de website variant, daarna kan je het ook inzien via de app.

Ik hoor graag of het gelukt is. Zo niet, waar het precies misgaat en welke (fout)melding je krijgt.
Het is inmiddels gelukt! Dankje!
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen @Shreshta en bedankt voor je terugkoppeling! 🙂

Reageer