Beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan MijnKPN

  • 1 December 2021
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik kan mijn nummer niet koppelen aan mijn kpn id. Ik heb mijn nummer meegenomen van mijn oude abonnement. 
hij wordt vandaag overgenomen en wil graag mijn esim overzetten. 
 

hoor graag!

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 December 2021, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marc99 ,

Het duurt altijd één of twee werkdagen voordat je gebruik kunt maken van Mijn KPN wat betreft het nieuwe telefoonnummer. Eerst moet bij KPN de administratie op orde zijn. 

Probeer het nieuwe abonnement dus bv op vrijdag of zaterdag te koppelen in Mijn KPN. Dan kun je daarna alsnog de esim overzetten

 

Maar omdat vandaag mijn nummer wordt overgezet kan ik er dus 2 dagen niet gebruik van maken? Want ik krijg esim

 

Reputatie 7
Badge +28

Eerst moet het nummer worden overgezet. Waarschijnlijk gebeurt dat in de loop van de ochtend. Dat is niet gelijk om 0.00 geregeld. Vaak rond een uur of 11.00. 

Bel anders vanmiddag met 0800-0402. Misschien kan de telefonische helpdesk iets voor jou betekenen. Maar ook zij moeten wachten op de omzetting van jouw abonnement naar KPN.    

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Marc99, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Ik zie dat @Noordzee je al op weg helpt, waarvoor dank. Is het inmiddels gelukt om jouw abonnement te koppelen aan jouw KPN ID? We horen het graag van je.

Ja het is gelukt bedankt!

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo :thumbsup_tone4: . En graag geholpen natuurlijk….