Beantwoord

E-mail op apple laptop werkt niet meer.

  • 4 April 2020
  • 13 reacties
  • 245 keer bekeken

Reputatie 1

Al 2 dagen ligt mijn email plat op mn appleIbook/laptop. Wachtwoord gewijzigd diverse keren maar hij geeft steeds aan Gebruikersnaam/ww kloppen niet; Ook kan ik niet meer in Webmail.

Gisteren de kpn gebeld 2 keer maar daar kwam ik ook niet verder. Moest wat intikken en kwam uit opĀ  programma Bomgar-scc en toen kwam de mededeling bij dubbel klikā€deze app moet worden bijgewerkt door de ontwikkelaar. Kortom ; ben niets opgeschoten. Wie van de Kpn kan me helpen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door ruudhil 13 April 2020, 16:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

HoiĀ @ruudhil, welkom terug!
Het is inmiddels al weer een paar dagen geleden, heb je dit probleem nog steeds?

Als het inloggen op de webmail niet lukt gaat het met de email op je laptop ook nog niet werken. Het belangrijkste is dat we dat eerst oplossen!
Heb je al een KPN ID? Zo nee, kan je die met een (ander) willekeurig e-mailadres aanmaken. Je kunt daar dan je thuis abonnement aan koppelen. Je kunt dit allemaal regelen viaĀ MijnKPN
Ā 

Als je een KPN ID hebt met jouw thuis abonnement gekoppeld kun je via email.kpn.com jouw e-mailadressen beheren en hun wachtwoorden.
Ik wil je adviseren daar een nieuw wachtwoord in te stellen. Vervolgens zou je met je deze nieuwe email inloggegevens in moeten kunnen loggen opĀ www.kpn.com/webmail!Ā 

Als dat lukt kun je op je laptop ook het nieuwe wachtwoord instellen en zou alles in principe moeten werken!

Reputatie 1

Hoi Thomas; bedankt voor je reaktie; ik ga morgen weer eens aan de slag met het instellen;ben nu ff elders. Wel is de situatie iets veranderd; ik kom nu wel in mijn Kpn Webmail; heb maar eens eerst alle boxen een beetje leeg gemaaktā€¦ā€¦ā€¦..echter bij inkomende mails zijn er vanaf vorige week geen berichten bijgekomen. Heb een mail laten sturen maar deze kwam ook niet in mijn inbox. Terwijl ik dagelijks wel 10 vaste email kreeg voorheen maar zoals gezegd..vanaf afgelopen donderdag niets meer

Ga morgen aan de slag en hoop dan dat het werkt. En probeer dan de KPN te bellen voor hulp,maar ja, dan vragen ze waarschijnlijk om mee te kijken via Bomgar en dat lukte ook niet.Kortom , ben 30 jr een tevreden klant maar dit is echt balen. gr ruud

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de update! Fijn dat het inloggen inmiddels lukt!
Als je e-mails niet binnenkrijgt in je webmail zou dat nog wel eens kunnen komen omdat dit mailadres op een ander apparaat (met pop3) ingesteld staat. Deze haalt dan je mailbox leeg.Ā  Komt dit je bekend voor?

Als je een mail naar jezelf stuurt, komt deze dan ook niet binnen? Krijg je een foutmelding bij het verzenden?

Mijn collega's op 0800-0402 kunnen hier vaak goed mee helpen, hopelijk ook zonder bomgar!

Reputatie 1

Dankje Thomas, voordat ik ga bellen nog een paar vragen van een digibeet

Ā 1Ā Ā  Heb een email gestuurd naar mezelf, krijg mededeling ā€˜Geen verbinding mogelijk met account planet. Voer wachtwoord in van gebruiker ****.***.***.***@planet.nl Dat wachtwoord is toch hetzelfde als het wachtwoord dat ik invul bij KPNwebmail? Als ik dat wachtwoord in vul komt er een mededeling ā€œcontrole van accountnaam of wachtwoord mislukt.

  1. En een vraag voor het scherm serviceinstellingen. Er staat Gebruikersnaam bij Inkomende email pop en wachtwoordā€¦ is het wachtwoord dan ook hetzelfde als die van het kpnwebmail?
  2. en een algemene vraag; hoe zou het komen dat het programma Bomgar niet werkte bij miij?Ā Ā Ā Ā Ā  fijjne dag in ieder geval?

Ā 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem!

Volgens mij probeer je de mail naar jezelf te sturen vanuit het mailprogramma op je computer, zou je het eens via de webmail willen proberen?

De gebruikersnaam moet inderdaad op je computer het zelfde zijn als bij de webmail. Een overzicht van alle instellingen en alle stappen staan hier op een rijtje.

Ik vermoed dat Bomgar Ć³f niet werkt op een apple computer of nĆ©t wat anders werkt dan op een windows computer. Ik heb zelf geen apple computer bij de hand dus zou dat niet met zekerheid kunnen zeggen.

Reputatie 1

Ā hi, bericht verstuurd via web mailĀ  dan krijg ik n bericht Delivery to the following recipients failedĀ Ā ****.***.***.***@planet.nlĀ 

ben bang dat ik n heel nieuw adres moet aanmaken(ald dat lukt) en mijn contacten daarvan op de hoogte brengen (ook kpn want die rekeningen zie ik dus ook niet grrrrr



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Voor zover ik kan zien moet dit mailadres nog gewoon te gebruiken zijn, ik ga er vanuit dat mijn telefonische collega's dit met je kunnen herstellen!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ruudhil, heb je nog contact gehad met mijn telefonische collega's op 0800-0402?

Reputatie 1

Hoi Thomas, was het ff vergeten,

jazeker 2:45 u lang maar liefs; maar helaas geen resultaat; van alles geprobeerd (en bomgar ging ook niet) ; slechts enkele mails komen binnen bij test; heb mijn kennissen ook nog mails laten sturen maar komen ook niet binnen(zij krijgen geen foutmelding) , waar ze blijven weet ik niet.

Heb de hoop opgegeven en inmiddels een nieuwe email aangemaakt bij Gmail.com;

Weet verder niet wat kpn met onopgeloste zaken doet; blijf het raar vinden. en knap waardeloos.

Maar in ieder geval bedankt voor je hulp. gr ruud

Reputatie 1

P.s. instanties /kennissen zullen zich afvragen waarom ik niet op hun mail reageer, daar zij ook niet op mijn kpn-webmail binnen komenā€¦ā€¦ zou hier een oplossing voor zijn (totale blokkade?) gr ruud

Reputatie 7
Badge +20

Ah, wellicht is een gmail adres dan handiger inderdaad.

Zolang het problematische mailadres niet je hoofd e-mailadres is kun je deze verwijderen via email.kpn.com
Verzenders zullen dan de standaardmelding krijgen dat dit mail-adres niet bestaat.

Als het mailadres je hoofd e-mailadres is kun je deze niet verwijderen maar kun je via de instellingen van je webmail een afwezigheidsmelding instellen.
Verzenders krijgen dan een boodschap terug die je zelf in hebt gesteld.

Reputatie 1

ok Thomas, bedankt voor je hulp;

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan hoor!