Vraag

Ik kan niet met de code inloggen op de nieuwe MijnKPN-app

  • 3 September 2021
  • 8 reacties
  • 794 keer bekeken

Met de nieuwe app kan ik niet meer met de code inloggen, wat te doen dat het wel weer lukt?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @bvharen . Welkom op het forum. 

Lukt het nog wel om met je KPN id in te loggen? Zo ja, kun je bij instellingen opnieuw een acces code bedenken. 

Reputatie 5
Badge +6

nou ik heb op mij  samsung ook dit zelfde probleem  kan wel inloggen met mijn ID  dan vraagt hij om een 5 cijferige code die vul ik in maar deze pakt hij niet op en moet telkens met de ID inlog  inloggen . op mijn oudere samsung heb ik nog steeds de oude app staan en die werkt wel met de 4 cijferige code 

Inderdaad en code bevestigen maar de app neemt hem niet over. De vraag hoe los ik dit op ik wil alleen met de code inloggen zoals bij de oude app.

@bvharen : dus als ik het goed begrijp log je in met je gebruikersnaam en gaat vervolgens naar de setting om zelf een code te bedenken.  En vervolgens lukt het daarna niet om met de code in te loggen? Wat voor melding krijg je dan? En heb jij, net als @BernardHeuer , de oude app ook nog ergens op een apparaat geinstalleerd?

Reputatie 5
Badge +6

@Erwin_    . ik moet  telkens inloggen met de kpn ID , ik kom er nu ook achter dat ik niet moet uitloggen  en daarna kan ik wel met code inloggen . alleen als ik mijn telefoon uit zet en log weer in moet ik weer de kpn ID gebruiken om in te loggen  is dit voortaan de normale handeling of moet hij net als de oude altijd inloggen met eeen code  dat was wel fijner . verder is de nieuwe app wel mooi  :smiley:

Reputatie 3
Badge

@Erwin_    . ik moet  telkens inloggen met de kpn ID , ik kom er nu ook achter dat ik niet moet uitloggen  en daarna kan ik wel met code inloggen . alleen als ik mijn telefoon uit zet en log weer in moet ik weer de kpn ID gebruiken om in te loggen  is dit voortaan de normale handeling of moet hij net als de oude altijd inloggen met eeen code  dat was wel fijner . verder is de nieuwe app wel mooi  :smiley:

Hoi Bernard, mag ik vragen waarom je uitlogt in de app? Wil je dan met een ander account (KPN ID) inloggen? Of log je altijd uit als je klaar bent met het gebruiken van de app?

Reputatie 5
Badge +6

@Erwin_    . ik moet  telkens inloggen met de kpn ID , ik kom er nu ook achter dat ik niet moet uitloggen  en daarna kan ik wel met code inloggen . alleen als ik mijn telefoon uit zet en log weer in moet ik weer de kpn ID gebruiken om in te loggen  is dit voortaan de normale handeling of moet hij net als de oude altijd inloggen met eeen code  dat was wel fijner . verder is de nieuwe app wel mooi  :smiley:

Hoi Bernard, mag ik vragen waarom je uitlogt in de app? Wil je dan met een ander account (KPN ID) inloggen? Of log je altijd uit als je klaar bent met het gebruiken van de app?

hahahaahahaha  ja doe ik altijd maar hoeft dus niet is gewoon gewoonte geworden 

Reputatie 3
Badge

@Erwin_    . ik moet  telkens inloggen met de kpn ID , ik kom er nu ook achter dat ik niet moet uitloggen  en daarna kan ik wel met code inloggen . alleen als ik mijn telefoon uit zet en log weer in moet ik weer de kpn ID gebruiken om in te loggen  is dit voortaan de normale handeling of moet hij net als de oude altijd inloggen met eeen code  dat was wel fijner . verder is de nieuwe app wel mooi  :smiley:

Hoi Bernard, mag ik vragen waarom je uitlogt in de app? Wil je dan met een ander account (KPN ID) inloggen? Of log je altijd uit als je klaar bent met het gebruiken van de app?

hahahaahahaha  ja doe ik altijd maar hoeft dus niet is gewoon gewoonte geworden 

Haha oke, bedankt voor je reactie. Voor ons waardevolle informatie! Het is inderdaad niet nodig, maar je bent zeker niet de enige die hier een gewoonte van heeft gemaakt.