Vraag

Ik krijg foutcode 52094 te zien in de app als ik mijn bundel wil verhogen

  • 22 May 2022
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Ontvang in de app een foutcode 52094. Blijkbaar bestaat deze niet. Via de sms kan ik bundel ook niet verhogen. Wil klacht indienen per mail. Kan ook niet. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Blondje58 

Hier kun je het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst.
Maar je kunt het ook hier vertellen.

Heb ik gedaan. Krijg steeds foutcode 52094. 

Gaat het via de webversie ook niet goed? Indien wel heb je voor nu ff een workaround.

MijnKPN link werkt alleen op een laptop. Op je phone kom je alsnog op de app terecht.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Blondje58, welkom.

Ik herken de foutcode zo niet direct. Zou je hier eens een screenshot van kunnen sturen?

En waar gaat het mis bij het aanvragen van een Extra Bundel via sms?

Welke bundel probeer je trouwens aan te vragen?

Wederom foutcode 52094. Heb alles net als vorige x gedaan. Kan niet via sms verhogen. Zoals wordt aangegeven door kpn. Niet via kpn app. Krijg foutcode bij het verhogen van internetbundel.

Reputatie 7
Badge +19

Is natuurlijk lastig en vervelend dat je jouw internetbundel niet kan vergroten @Blondje58. Begrijp ik het goed dat je een extra bundel wil toevoegen en dat je dan die foutcode krijgt? En als je de extra bundel per sms wil bestellen, krijg je dezelfde foutcode? 
Is het ook mogelijk om zoals Denise al gevraagd heeft een screenshot te maken van de foutcode? En zou je eens willen beschrijven welke stappen je doorloopt en waar het dan specifiek fout loopt.