Beantwoord

Ik mis "Thuis" in Mijn KPN

  • 17 February 2020
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Mijn abonnement voor mobiel en thuis van Telfort is omgezet naar KPN. In mijn KPN zie ik wel de gegevens van mobiel maar niet van thuis. Mijn klantnummers zijn verschillend misschien is dat het probleem? M.vr.gr. Johan

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 19 February 2020, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Blijkbaar is of het sms bericht niet duidelijk geweest of de gehele informatie voorziening.

Ik ben heel benieuwd waarom je dacht dat Thuis ook al bij KPN zat.

Tot nu toe is alleen mobiel overgezet naar het KPN klantenbestand. Daarom vind je Thuis nog niet terug in Mijn KPN. Voor Telfort Thuis zal  je de Telfort app of webomgeving moeten gebruiken.

Reputatie 7

Hoi @Johanburg, welkom op het KPN forum. Galdor geeft al antwoord op jouw vraag, op dit moment is alleen Telfort mobiel overgezet naar ons. De Telfort Thuis pakketten zijn nog bij Telfort zelf ondergebracht en zullen ergens later dit jaar naar KPN overgezet.

Tot dit tijd zal je in MijnKPN je mobiele abonnementen kunnen vinden en in de Mijn Telfort het Telfort Thuis pakket. Voor alle vragen over jouw mobiele abonnement(en) kunnen we je hier op het forum helpen. Voor de Telfort Thuispakketten kan je op het Telfort forum terecht.

Hartelijk dank voor jullie reacties heren!

Reputatie 7

Graag gedaan @Johanburg. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: