Beantwoord

Ik ontvang nog facturen na een contract overname

  • 6 October 2020
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste, 

 

Ik zou graag mijn KPN ID account verwijderen. Ben geen klant meer van KPN maar ontvang nog steeds facturen na contractovername.

 

Groeten,

 

Dirk

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 October 2020, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dkorte, als je contract nu toebehoort aan iemand anders, is het natuurlijk niet zo handig dat jij daar de facturen nog van ontvangt :thinking:

Zou je de gegevens van het betreffende abonnement in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres waarop je de facturen ontvangt in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Dkorte, heb je het inmiddels via een andere weg geregeld of kan ik nog iets voor je betekenen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hi Maja, 

Ik heb even gewacht of de overige oplossingen hebben geholpen (via klantenservice), maar dit is niet het geval. Zojuist weer een factuur gekregen van mijn oude adres.

Volgens de klantenservice kon het verwijderen van mijn KPN ID helpen om te voorkomen dat ik de facturen nog ontvang. 

Heb de gegevens in mijn profiel in ieder geval aangevuld. Zou fijn zijn als je nog kan helpen.

 

Groeten, 

 

Dirk

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Dkorte, ik zie inderdaad dat het mailadres dat voor de facturen wordt gebruikt, anders is dan het mailadres dat nu als contact mailadres aan dit abonnement is gekoppeld. En dat is bijzonder, aangezien het facturatiesysteem het contact mailadres direct over hoort te nemen als dat aangepast wordt. Als dit niet goed gaat, horen we het contact mailadres even opnieuw in te vullen, zodat het facturatiesysteem een zetje krijgt en alsnog het juiste mailadres gaat hanteren, maar dat lijkt hier niet te hebben geholpen :thinking:

Daarom ga ik een achterliggende afdeling aansturen, die beschikking heeft tot andere systemen en dit handmatig wél goed kan zetten! Hier kan helaas een poosje over heen gaan, dus ik durf niet te garanderen dat het bij de volgende factuur al goed zal staan maar we gaan ons best er voor doen!

Ok goed om te horen! Bedankt. heeft geen haast.

 

Groeten, 

 

Dirk