Beantwoord

Ik probeer mijn papieren facturen uit te zetten voor mobiel, maar ik kan het niet vinden in MijnKPN

  • 23 November 2019
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik ben al een tijdje aan het zoeken in MijnKPN naar hoe ik mijn papieren facturen voor mobiel kan uitzetten, maar ik kan het niet vinden. Elke maand als de factuur komt denk ik er weer aan en zoek ik er weer naar totdat ik afgeleid wordt, maar voor alsnog is het niet gelukt.

 

Weet iemand waar ik die instelling kan vinden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 November 2019, 12:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt het via Mijn KPN uitzetten. Bij Extra opties kies je voor Bestellen of wijzigen, dan vind je bij Overige de Papieren factuur die je kunt uitzetten. 

 

Dat werkt inderdaad zo met de vaste producten, maar bij mobiel heb ik dat toch nog niet gevonden.

Reputatie 7
Badge +28

Dan heb je een paar andere mogelijkheden : 

 

Via het forum : Een moderator kan ervoor te zorgen dat je geen papieren facturen meer ontvangt. Hier hebben ze wel meer gegevens voor nodig. Zou je de gegevens in het forumprofiel kunnen aanvullen? Denk hierbij ook om de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij KPN bekend is (bij persoonlijke opmerkingen). Dit hebben ze nodig ter verificatie.

Andere mogelijkheden
Je kan hier telefonisch contact over hebben via 0800-0402 of via de LiveChat functie.

 

Gelukt via de chat. Dank je wel :-)

Reputatie 7
Badge +28

Mooi dat het nu zo snel gelukt is! :ok_hand_tone4:

Reageer