Vraag

Ik wil mijn KPN ID verwijderen

  • 27 July 2019
  • 7 reacties
  • 1319 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik wil mijn KPN ID en mijn account op het forum verwijderen (het dunkt me dat het automatiseren hiervan veel ergernis zou besparen voor zowel werknemers als klanten, maar dat terzijde).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Lid sinds: 27 juli 2019. Vandaag dus. Nul reacties, enkel dit topic gestart. Waarom heeft u dit account überhaupt aangemaakt dan?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jannieh, welkom hier.

Dit kan ik voor jou in orde maken. Mag ik aannemen dat je Mijn KPN ID hetzelfde is als je e-mailadres hier op het forum?

Zou je ter verificatie ook je profiel willen aanvullen met je gegevens incl. naam en geboortedatum en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dat is overigens niet openbaar. Dan ga ik voor je bezig. 🙂
Lid sinds: 27 juli 2019. Vandaag dus. Nul reacties, enkel dit topic gestart. Waarom heeft u dit account überhaupt aangemaakt dan?

Ik heb mijn account op 20 juli 2019 aangemaakt, omdat ik anders mijn beltegoed niet kan gebruiken. Dit was overigens niet duidelijk aangegeven toen ik het beltegoed kocht, wat mij betreft een verbeterpunt. Als ik 10 euro betaal voor 10 euro beltegoed, verwacht ik 10 euro beltegoed, en net 2,50 euro beltegoed plus 7,50 euro als ik me registreer op een site die ik niet nodig heb. Ik kan niet met KPN in contact komen, daarom heb ik op 27 juli een account op dit forum moeten aanmaken, speciaal om mijn account te laten verwijderen.

Hoi Jannieh, welkom hier.

Dit kan ik voor jou in orde maken. Mag ik aannemen dat je Mijn KPN ID hetzelfde is als je e-mailadres hier op het forum?

Zou je ter verificatie ook je profiel willen aanvullen met je gegevens incl. naam en geboortedatum en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dat is overigens niet openbaar. Dan ga ik voor je bezig. :)


Hartelijk dank voor de reactie!

Ik snap niet helemaal waarom ik mijn gegevens moet invullen -- ik wil juist dat mijn profiel verwijderd wordt zodat mijn gegevens niet op nog meer plekken rondzwerven. Desalniettemin heb ik een naam en geboortedatum ingevuld.

Mijn KPN ID is inderdaad hetzelfde als mijn e-mailadres hier.
Reputatie 7
Badge +24
Het klinkt inderdaad tegenstrijdig, ik moet dit echter verifiëren voor het geval dat iemand anders jij dit probeert te doen. Hoe onaannemelijk dat ook klinkt.

Op het opgegeven adres vind ik geen KPN ID, zonder adres gegevens kan ik ook niet kijken of deze daadwerkelijk nergens is gekoppeld. Wat je forumaccount betreft, dat kan ik per direct verwijderen. Ik laat het nog even staan zodat je hierop nog kunt reageren.
Het klinkt inderdaad tegenstrijdig, ik moet dit echter verifiëren voor het geval dat iemand anders jij dit probeert te doen. Hoe onaannemelijk dat ook klinkt.

Op het opgegeven adres vind ik geen KPN ID, zonder adres gegevens kan ik ook niet kijken of deze daadwerkelijk nergens is gekoppeld. Wat je forumaccount betreft, dat kan ik per direct verwijderen. Ik laat het nog even staan zodat je hierop nog kunt reageren.


Opnieuw hartelijk dank voor de moeite.

Ik log in op mijn forumaccount met mijn KPN ID. Mijn gebruikersnaam voor mijn KPN ID is een gmail adres. Ik log dus op beide accounts in met hetzelfde email adres, waar ik ook op te bereiken ben. Ik kan je verder geen gegevens geven over mijn KPN ID, ik weet niet welk adres ik daar heb opgegeven en dat kan ik ook niet inzien (de site werkt niet, en volgens mij kan ik die gegevens überhaupt niet inzien).

Misschien is het makkelijker om dit even via PM of email te doen? (Ten minste, als gewone gebruikers PM's kunnen versturen. Ik zie in ieder geval geen manier om een conversatie te beginnen, maar misschien zie ik wat over het hoofd). Dan kan ik je in ieder geval gegevens geven die ik liever niet op een openbaar forum zet.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jannieh
Klik op de afbeelding van Alex_P en dan kun je hem een privé-bericht sturen.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor je gegevens, ik ga ervoor zorgen dat je forumaccount en KPN ID worden verwijderd. Je hoeft daar verder niets meer voor te doen.