Beantwoord

Ik zie niet al mijn producten in MijnKPN

  • 19 May 2020
  • 1 reactie
  • 208 keer bekeken

Hallo,

 

Ik zie alleen mijn mobiele abonnementen in mijn kpn. Het interactieve tv en internet abonnement is niet zichtbaar en wordt ook niet toegevoegd wanneer ik een product op basis van mijn adresgegevens probeer toe te voegen.

Ik ben in februari 2020 verhuisd en daarnaast is het abonnement over gegaan van Telfort naar KPN.

Nu wil ik een wijziging aanbrengen aan mijn contract maar ja… ik zie het contract niet.

 

Wie heeft een idee?

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 May 2020, 19:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Manber!

Indien het nog een Telfort abonnement betreft, die zijn nog niet overgezet naar KPN. Die kan je dus nog niet koppelen in MijnKPN. Staat er op je facturen dus nog KPN voor internet en televisie? Dan kan je dit in je MijnTelfort omgeving inzien en wijzigen! Ben je zelf voortijdig overgestapt met je internet en televisie abonnement? Dan zou je het wel moeten kunnen koppelen op basis van je klantnummer, of als je verbonden bent met je KPN netwerk. Dit kan alleen via de webvariant van MijnKPN.

De mobiele abonnementen zijn wel overgezet, dus het klopt dat je deze wel kan inzien bij MijnKPN.

Reageer