Beantwoord

ik zoek facturen van de vorige maanden maar deze staan niet meer onder facturen in mijnkpn?

ik zoek facturen van de vorige maanden maar deze staan niet meer onder facturen in mijnkpn?
Waar zijn ze gebleven???
icon

Beste antwoord door Paul_ 4 juli 2018, 12:06

Welkom @GJMCOMM, excuses voor de late reactie. Heb je de facturen inmiddels kunnen vinden? Wat Peter aangeeft klopt namelijk, de facturen van de laatste 12 maanden zou je moeten zien in MijnKPN. Mocht het nog niet lukken dan kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd. Dan neem ik graag een kijkje voor je.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Wat raar. Daar zouden de laatste 12 facturen moeten staan. Dus nu terug t/m juli 2017.
Een KPN moderator kan je er ook aan helpen. De laatste 12 volledig; nog ouder alleen het voorblad, niet de specificatie.
De moderators werken de topics op volgorde van binnenkomst af.
Reputatie 7
Badge +23
Welkom @GJMCOMM, excuses voor de late reactie. Heb je de facturen inmiddels kunnen vinden? Wat Peter aangeeft klopt namelijk, de facturen van de laatste 12 maanden zou je moeten zien in MijnKPN. Mocht het nog niet lukken dan kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd. Dan neem ik graag een kijkje voor je.
Reputatie 7
Badge +23
Is het nog gelukt @GJMCOMM?

Reageer