Beantwoord

In Mijn KPN abonnement koppelen

  • 30 June 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Hoe koppel ik een tweede mobiele toestel aan een bestaand bestand, dit lukt na herhaling nog steeds niet

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 July 2020, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Boete, welkom op het forum. 

Wat bedoel je precies? Een 2e mobiele abonnement koppelen in Mijn KPN? Wat lukt er niet? En waar doe je dit? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag beide 06-nummer vermelden onder 'Persoonlijke opmerkingen’, dan ik dit nakijken. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

@Boete, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Beste Alex, na tekefonisch contact met KPN bleek, dat ik verschillende abonnementen(?) heb waardoor koppeling niet mogelijk is(?).

Dus laat ik het daar maar bij. Bedankt voor je reactie