Vraag

In MijnKPN app niet zichtbaar welke bundel actief is hoeveel data er verbruikt is

• 17 september 2016
  • 4 reacties
  • 210 keer bekeken

Kan in mijn kpnapp niet zien welke bundel er geactiveert staat en hoeveel er verbruikt is.
Heb daar afgelopen week servicedienst al over gebeld in het buitenland , zij kon mij wel vertellen dat er een bundel van 500mb in gebruik was en wat ervan verbruikt was en dat er ook nog een 100mb bundel klaar stond.
Ik zie niets op mijn telefoon samsung s6 de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd de telefoon opnieuw opgestart niets helpt.
Wie weet oplossing als kpn mij niet kan helpen ?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

4 reacties

Dit zie ik dus geen verbruik bundel zichtbaar en die oude bundel blijft maar staan.
Heb wel sms bericht ontvangen dat bundel geactiveerd was.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @schijndel100, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt!

Door een storing kan je op dit moment inderdaad niet zien welke buitenlandbundel actief is, en hoeveel data er verbruikt is. Aan het oplossen van deze storing wordt op dit moment gewerkt! Aangezien je de sms ter bevestiging van activatie hebt ontvangen is je bundel wel actief! Je krijgt ook een SMS als je 50, 75, en 100% ervan verbruikt hebt.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @schijndel100, de storing is inmiddels opgelost! Laat het me weten als je op dit moment nog vragen hebt 🙂

Reageer