Beantwoord

Onbekende nummers in MijnKPN bij voordelen

  • 23 May 2020
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Er staan twee onbekende nummers bij uw voordelen in mijn kpn. Krijg deze zelf niet verwijderd.

icon

Beste antwoord door Natasja 29 May 2020, 15:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Mattheushofland. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp zie je in MijnKPN onder ‘Uw voordelen’ twee voor jou onbekende 06-nummers staan. Ik ga voor je kijken of deze afgemeld kunnen worden voor KPN Compleet. Kun je de twee 06-nummers, je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder toevoegen aan je Forum profiel? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik hiernaar kijken voor je. 

Dank. Gedaan. Mvg, Mattheus

Reputatie 6
Badge +9

Dank je wel, @Mattheushofland. Ik mis nog wel de twee 06-nummers waar het om gaat. Wil je die aan je profiel toevoegen in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. Dan kan ik de Compleet Desk verzoeken om de 06-nummers te verwijderen. 

De onbekende nummers die eruit moeten staan in het veld opmerkingen. Hoor ik als gelukt is?

Reputatie 6
Badge +9

Dank je wel, @Mattheushofland. Ik heb het gezien. Ik heb de Compleet Desk verzocht de 06-nummers af te melden. Je zou de nummers binnen enkele dagen niet meer in je MijnKPN omgeving mogen zien staan.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Mattheushofland. Ik heb begrepen dat er contact is geweest en de twee voor jou onbekende 06-nummers zijn verwijderd. Die zou je nu dus niet meer mogen zien staan onder ‘Uw voordelen'. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. :slight_smile:

Reageer