Ik ben bewindvoerder en heb al een aantal keren contact gehad met de KPN over het veranderen van de incassodatum van een vaste aansluiten en ook voor mobiel. Ik hoor overal dezelfde verhalen dat dit niet kan.
Het is echter wel zo dat nu elke maand de bedragen worden terug geboekt, omdat er niet genoeg geld op de rekening staat. Dit wordt alsnog later betaald in dezelfde maand.
Ik wil hier toch een andere oplossing voor hebben, de KPN heeft gauw de neiging om te zeggen dat dit niet kan, maar dit gaat echt niet werken. Ik zou dus graag dat dit alsnog aangepast kan worden, of het e-mailadres willen hebben van de afdeling die daar over gaat (bewindvoering).
Kom ik er niet uit dan houdt het op natuurlijk, maar dan beeindig ik het abonnement ook van de KPN.
Ik heb intussen al met twee andere providers contact gehad waar dit wel bij mogelijk is.
Het is dus aan de KPN, of ze een klant kwijt willen of toch begrip willen tonen in bepaalde sitaties?
Wie kan mij hier een duidelijk advies in geven, zonder elke keer maar weer over de standaard regels in discussie te gaan?
met vriendelijke groet,
Rob (bewindvoerder)
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel