Beantwoord

Incassodatum wijzigen

  • 8 September 2019
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Beste mensen,

Ik ben bewindvoerder en heb al een aantal keren contact gehad met de KPN over het veranderen van de incassodatum van een vaste aansluiten en ook voor mobiel. Ik hoor overal dezelfde verhalen dat dit niet kan.
Het is echter wel zo dat nu elke maand de bedragen worden terug geboekt, omdat er niet genoeg geld op de rekening staat. Dit wordt alsnog later betaald in dezelfde maand.
Ik wil hier toch een andere oplossing voor hebben, de KPN heeft gauw de neiging om te zeggen dat dit niet kan, maar dit gaat echt niet werken. Ik zou dus graag dat dit alsnog aangepast kan worden, of het e-mailadres willen hebben van de afdeling die daar over gaat (bewindvoering).
Kom ik er niet uit dan houdt het op natuurlijk, maar dan beeindig ik het abonnement ook van de KPN.
Ik heb intussen al met twee andere providers contact gehad waar dit wel bij mogelijk is.
Het is dus aan de KPN, of ze een klant kwijt willen of toch begrip willen tonen in bepaalde sitaties?
Wie kan mij hier een duidelijk advies in geven, zonder elke keer maar weer over de standaard regels in discussie te gaan?

met vriendelijke groet,

Rob (bewindvoerder)
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 September 2019, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi@DutchDriver .
Ik herken (helaas) direct wat je schrijft. Voor vaste diensten is het nagenoeg niet mogelijk om de incassodatum aan te passen.

Alleen onze afdeling collections kan dit en dan zijn er 2 opties:
> Optie 1: Incasso of betalen rond de 17e van de maand.
> Optie 2: Incasso of betalen rond de 25e van de maand.

Let wel .. dit kan alleen als er aan bepaalde voorwaarden voldaan wordt die de afdeling collections inzichtelijk heeft ( afspraken uit het verleden nagekomen, en nog een aantal voorwaarden.)
Samengevat kan ik hier dus niks in betekenen en zul je dit met die afdeling moeten bespreken. (0800 0402 -> collections inspreken )
Ik hoop dat je er toch met hen uit komt.
Ik ga daar volgende week maar eens naar bellen.

Bedankt voor je reactie.

Rob
Graag gedaan en succes, Rob. Voor andere vragen weet je mij te vinden!