Beantwoord

info Mijn Privacy instellingen

• 27 januari 2016
  • 8 reacties
  • 358 keer bekeken

Mijn privacy instellingen, bij mijn gegevens op mijn kpn, is niet te wijzigen. Alle vinkjes weggehaald, opgeslagen, oude instellingen komen terug. Een vinkje weggehaald, werkt ook niet. Na 10 keer is ergens een vinkje verdwenen. Maar het klopt duidelijk niet

Admin: bericht verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Erik_ 3 februari 2016, 12:36

Goed nieuws :)

Ik heb reactie van mijn collega's die hier mee bezig zijn. Het wijzigen van de privacy-instellingen is niet helemaal per direct. Het duurt een poosje voor het verwerkt is. Hoeveel tijd precies hebben we nog niet kunnen uitvogelen, maar in ieder geval een paar minuten.

Ik verwacht dan ook dat als je nu inlogt, de wijzigingen netjes verwerkt zijn. Als dat niet zo is, wil je ze dan nog één keer aanpassen zoals je ze hebben wilt. Sla dit op, en check dan een poosje later of het inderdaad verwerkt is.

De wijzigingen die ik gisteren in mijn eigen MijnKPN deed zijn inmiddels verwerkt.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Soraya, welkom op het forum! Het is niet goed als je privacyinstellingen niet blijven staan zoals je ze wilt hebben. Goed dat je dit hier aankaart. Ik ga met je kijken wat er aan de hand is.

Om welke MijnKPN gaat het? Die van mobiel, of van vaste diensten? En in welke browser probeer je de instellingen te wijzigen?

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Is het inmiddels gelukt om je instellingen zo te krijgen als je ze wilt hebben? 

Nee, het is een fout. Zowel op pc als Ipad, in explorer en Safari: naar mijn kpn, tv internet en bellen, standaard site, mijn gegevens. Daar vinkjes aan en uitzetten heeft geen effect tussendoor in- en uitloggen geeft wel wijzigingen in de vinkjes. Het betreft dit scherm:image.png

Reputatie 7
Badge +27
Dank voor het screenshot, Soraya, dat maakt veel duidelijk. De MijnKPN omgeving werkt nog niet altijd helemaal goed op mobiele apparaten. Aanpassingen kun je dan ook het beste doen via de computer.

Date gezegd hebbende, ik heb het net ook even uitgeprobeerd op mijn pc in Chrome. Ik kan in mijn eigen MijnKPN de vinkjes aanpassen. Als ik dan onder aan de pagina de wijziging bevestig krijg ik netjes de melding dat het opgeslagen is. So far, so good.

Maar inderdaad, ga ik daarna terug naar de pagina met privacyinstellingen staat het verwijderde vinkje er nog steeds. Ook als ik uitlog en weer inlog is mijn wijziging niet opgeslagen 😞 Daarna heb ik het nog een keer geprobeerd in Internet Explorer maar ook daar lukt het niet. Er gaat dus duidelijk iets niet goed. 

Ik heb dit intern uitgezet bij de mensen die gaan over de MijnKPN omgeving. Als ik een reactie heb laat ik het weten :)

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb net gehoord van de mensen die over MijnKPN gaan. Ze hebben hiervoor een melding gemaakt bij de technische dienst. Zij gaan ermee aan de slag. Binnen vijf werkdagen krijg ik daar een verdere reactie op. Zodra ik die heb laat ik het je weten :)

Reputatie 7
Badge +27
Goed nieuws :)

Ik heb reactie van mijn collega's die hier mee bezig zijn. Het wijzigen van de privacy-instellingen is niet helemaal per direct. Het duurt een poosje voor het verwerkt is. Hoeveel tijd precies hebben we nog niet kunnen uitvogelen, maar in ieder geval een paar minuten.

Ik verwacht dan ook dat als je nu inlogt, de wijzigingen netjes verwerkt zijn. Als dat niet zo is, wil je ze dan nog één keer aanpassen zoals je ze hebben wilt. Sla dit op, en check dan een poosje later of het inderdaad verwerkt is.

De wijzigingen die ik gisteren in mijn eigen MijnKPN deed zijn inmiddels verwerkt.

Het klopt Erik. Waarschijnlijk wijzig ik de vinkjes deels twee keer als ik zie dat er geen wijzigingen zijn aangebracht. Daardoor is het net of er willekeurig wat wijzigingen doorkomen. Vreemd en verwarrend dat het zo lang duurt voor het doorvoeren van wijzigingen. 

Reputatie 7
Badge +27
Ze zijn aan het kijken of ze die tijd kunnen terugbrengen zodat het wel per direct gaat. Of dat er anders een melding bij komt te staan dat het een paar minuten duurt. Als ik daar nog meer over hoor zal ik het hier nog melden :)

Reageer