Beantwoord

Initialen rekeninghouder veranderen

• 20 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem, mijn initialen zijn niet correct (meer).
Mijn vader betaalde eerder de rekening en nu ga ik dit zelf doen.

Dus de Initialen graag aanpassen van R E, naar: 'J'.

Bij voor baat dank!

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 augustus 2018, 16:05

Goedemiddag Jorick, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan natuurlijk voorkomen dat de betaling door iemand anders gedaan wordt! Staat het abonnement voor de rest wel op jouw naam, geboortedatum en gegevens verder? Anders gaat het namelijk niet alleen om een aanpassing van de initialen, maar om een contractovername.

Zou je jouw geboorte datum, klantnummer en rekeningnummer (bij persoonlijke opmerkingen) kunnen toevoegen aan het Forum profiel? Dit is alleen voor jou en KPN moderators zichtbaar maar heb ik nodig om het een en ander na te kijken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Het kan natuurlijk voorkomen dat de betaling door iemand anders gedaan wordt! Staat het abonnement voor de rest wel op jouw naam, geboortedatum en gegevens verder? Anders gaat het namelijk niet alleen om een aanpassing van de initialen, maar om een contractovername.

Zou je jouw geboorte datum, klantnummer en rekeningnummer (bij persoonlijke opmerkingen) kunnen toevoegen aan het Forum profiel? Dit is alleen voor jou en KPN moderators zichtbaar maar heb ik nodig om het een en ander na te kijken.

Het kan natuurlijk voorkomen dat de betaling door iemand anders gedaan wordt! Staat het abonnement voor de rest wel op jouw naam, geboortedatum en gegevens verder? Anders gaat het namelijk niet alleen om een aanpassing van de initialen, maar om een contractovername. Zou je jouw geboorte datum, klantnummer en rekeningnummer (bij persoonlijke opmerkingen) kunnen toevoegen aan het Forum profiel? Dit is alleen voor jou en KPN moderators zichtbaar maar heb ik nodig om het een en ander na te kijken.

Goedemiddag Susan,

Bedankt voor je bericht. Durf ik niet helemaal te zeggen dus als je dat zou willen checken voor me graag!

Ik heb alles ingevuld in mijn profiel verder.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Jorick Benjamins
Reputatie 7
Als jij het nu ook gaat betalen dan wordt het ook een ander bankrek.nr. neem ik aan. En ook ander adres?
In ieder geval is dit meer een contractovername, van je vader naar jou, dan een kwestie van initialen veranderen.
Contractovername kun je online regelen en kost niks.
https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm
Hoi Peter,

Ik ga nu betalen en heb als het goed is het rekeningnummer al veranderd. Zelfde adres.
Ik ga eens kijken bij de contract overname

Met vriendelijke groet,
Jorick
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jorick, ik neem even contact over via een privébericht want ik zie dat ik nog niet alle gegevens heb! En omdat het om wat persoonlijkere informatie gaat is dat wat fijner.
Ik heb inmiddels het contract-overname pdfje ingevuld en verstuurd dus ik wacht nu op goedkeuring.
Bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 7
Badge +19
Top, goed om te lezen! Uiteraard graag gedaan, en mocht je nog met andere vragen komen te zitten weet je ons te vinden 😉

Reageer