Beantwoord

Inloggegevens KPN FON

  • 29 January 2019
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik heb me ooit opgegeven voor KPN FON, maar er eigenlijk nooit gebruik van gemaakt.
Inmiddels bestaat het KPN ID - zijn de inloggegevens daarvan in de plaats gekomen van FON?
Zo nee, hoe kom ik de FON-inloggegevens te weten? Die ben ik al lang vergeten. De servicetool werkt niet, het voortgangsbalkje loopt vol tot vlak voor het eind en blijft dan steken. Dat helpt dus ook niet.
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 January 2019, 19:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Cagest, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een FON account hebt, kunnen we daar zeker achter komen 🙂 De vraag allereerst is, heb je alleen een mobiel abonnement bij KPN of ook Internet (en/of TV en bellen)? Dat is namelijk wel handig om te weten voor we op zoek gaan. Ik begrijp uit je reactie dat het via de website niet lukt. Kan je in dat geval Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). Dan help ik je hierbij!
Ik heb mijn profiel aangevuld. Het heeft even geduurd, want ik was vanmorgen bezet.
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens. Ik heb het er even bij gepakt, en zie dat KPN FON wel actief is onder jouw klantnummer. De gebruikersnaam heb ik even via een privébericht gestuurd. Het wachtwoord kan ik niet opvragen, maar kan je zelf aanpassen via onze website voor KPN Fon HotSpots.
Reputatie 7
Badge +21
@Cagest, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hierbij nog helpen?
Ik heb niet gereageerd omdat ik met vakantie was. Sneeuw genoeg, maar geen Internet ... 😥
Ik denk dat ik aan je antwoord genoeg heb. Ik ga het proberen.
Reputatie 7
Badge +21
Oh oke, gelukkig had je wel sneeuw! Dat is het belangrijkste, als je in ieder geval op ski vakantie was 😉 Ik hoor graag of het gelukt is, of dat ik je nog verder kan helpen.
Ik ga er mee aan de slag. Nu nog even geen prioriteit, maar er komt vast een moment waarop ik bij een hotspot moet inloggen. Dan merk ik het vanzelf. Als het niet lukt kom ik terug: beloofd is beloofd! 😜

Reageer