Beantwoord

inloggen en niet kunnen werken

  • 21 January 2019
  • 9 reacties
  • 192 keer bekeken

Als ik inlog bij mijn KPN ID kan ik verder niets doen . Site geeft aan dat Mijn KPN niet is verbonden mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 January 2019, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ik heb precies hetzelfde. En dat was gisteren ook al het geval. Ik wil graag wat dingen online regelen maar dat gaat zo dus niet. Is er ook iemand van KPN die dit forum volgt of zitten we hier als klanten tegen elkaar te kletsen - en klagen?
Reputatie 7
Heb je wel jouw producten aan jouw KPN ID gekoppeld?

Denk zomaar dat we guppy's zijn heb ook regelmatig al kunnen werken met het systeem maar kom nu niet verder dan alleen inloggen. Zo alles was normaal gekoppeld en kan niet alleen bij mijn produkten maar kan zelfs mijn profiel niet eens aanpassen. Ook de helpdeks telefoon kon niet helpen.
Service?????
Reputatie 7
Badge +30
Beste @johnenherma en @HJM67 welkom! Wat gek dat jullie hier tegenaan lopen. Eerste check is inderdaad altijd of je de producten hebt gekoppeld. Goed om te lezen dat dat wel het geval is. Ik begrijp ook goed dat het eerder wel gewerkt heeft? Hebben jullie je diensten 'kleinzakelijk' geregistreerd? Daar zijn namelijk wat problemen mee sinds gisteren.

Mochten jullie iets willen wijzigen, neem dan even contact op met de telefonische klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Daar dient namelijk een extra verificatiecheck voor gedaan te worden, dat kunnen we niet via het forum doen. Als je vragen hebt, vul dan je forumprofiel aan met postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer(s). Ik help er graag mee!
heb gister al bijna een uur met de klantenservice aan de telefoon gezeten, konden het niet oplossen.

waarom denk je dat ik het nu hier probeer. Ook vanmorgen wel in kunnen loggen maar niet bij producten of profiel kunnen komen
Reputatie 7
Badge +30
Ik verwacht dat dit met de storing te maken heeft. Die is nog steeds gaande. Waarom wilde je inloggen? Kan ik je wellicht ergens mee helpen? Vul dan in ieder geval je forumprofiel aan met je gegevens. Dan duik ik in de systemen.
Duik je wel een beetje voorzichtig? Want we kunnen je niet missen, hoor! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Duik je wel een beetje voorzichtig? Want we kunnen je niet missen, hoor! 😉

😂🏊🏻🏊🏻
Reputatie 7
Badge +30
@johnenherma je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat 't geregeld is. Mocht dat niet het geval zijn, weet je me te vinden.