Beantwoord

Inloggen forum vanuit mijnkpn app

• 8 september 2017
  • 6 reacties
  • 370 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Als je vanuit de mijnkpn app doorlinkt naar het forum, moet je opnieuw inloggen met je kpn-id. Dus ook als je naar de app teruggaat en vervolgens weer naar het forum. Beetje omslachtig lijkt me immers je heb al via de app jezelf aangemeld en als je doorklinkt naar Facebook etc hoeft het weer niet.

Graag aanpassen nu moet je dus telkens id en ww ingeven en is mijninziens niet nodig en vooral irritant.

Bedankt
icon

Beste antwoord door Marcia_ 12 september 2017, 10:16

Jij bedankt voor het doorgeven, @JOE62! Ik heb een aparte KPN ID voor de foruminlog en één voor mijn privé diensten, dus het was me nog niet opgevallen. Ik ga het intern doorspelen en hopelijk wordt het aangepast!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Jij bedankt voor het doorgeven, @JOE62! Ik heb een aparte KPN ID voor de foruminlog en één voor mijn privé diensten, dus het was me nog niet opgevallen. Ik ga het intern doorspelen en hopelijk wordt het aangepast!
@Marcia_ dank je reactie. Ik dacht dat KPN naar 1 userID streeft maar voor mijnKPN diensten en forum geldt dit dan dus blijkbaar niet. Het is te hopen dat dit verzoek niet bij iemand in de bureaula beland....
Reputatie 7
Badge +27
Dat klopt zeker wel hoor! Maar ik gebruik dus een privé KPN ID voor mijn diensten thuis en een zakelijke om als medewerker van KPN de klanten te woord te staan 😉. Normaliter heb je aan één genoeg en vind ik zelf dat het switchen van MijnKPN naar het forum zonder opnieuw inloggen zou moeten werken. Ik heb al terug gekregen dat we er naar gaan kijken, maar in verband met vakanties kan het even duren voordat we een terugkoppeling krijgen.
dit issue is dus echt bij iemand in een la terecht gekomen of de verantwoordelijke KPN'ers zijn nog steeds met vakantie. Na 4 maanden nog geen oplossing, beetje triest.👎🏾
Reputatie 7
Badge +27
Ze zijn inmiddels weer terug van vakantie 😉. Ik heb een reminder op mijn e-mail gestuurd, met de vraag hoe het hiermee staat. Goed dat je even aan de bel trekt hierover! Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.
Reputatie 7
Badge +27
Het staat in ieder geval wel op de to-do lijst, dus het gaat hoe dan ook uitgevoerd worden. Wel is het een complexere wijziging, onder andere omdat er meerdere partijen bij betrokken zijn. Daarom kan het nog een flinke poos duren voordat het aangepast is!

Reageer