Beantwoord

Inloggen in MijnKPN lukt niet

  • 12 August 2019
  • 9 reacties
  • 322 keer bekeken

kan niet inloggen in mijn kpn krijg steeds het oude adres.

Admin: titel aangepast en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 August 2019, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Hallo @reebok, welkom op het forum. Het inloggen in de MijnKPN lukt niet begrijp ik, maar wat er precies gebeurd is me niet helemaal duidelijk. Je krijgt een oud adres te zien, bedoel je daarmee een oud woonadres? Of het adres van een webpagina waar je eerder was? Zou je kunnen toelichten wat er precies gebeurd en of je dit in meerdere browsers ervaart of dat het in een specifieke browser speelt? Ik hoor het graag van je.
Dag Jasper
Het gaat om het woon adres,ik ben pas verhuisd daar staan alleen de betalingsbewijzen in verder helemaal niets gr Ad Roovers
Reputatie 7
Dat is weinig inderdaad! Heb je bij de verhuizing alle abonnementen verhuisd? Ze worden via het klantnummer gekoppeld aan de MijnKPN, bij een verhuizing zou dat automatisch aangepast moeten worden. Met welke gebruikersnaam log je in in de MijnKPN? Zou je deze op jouw forumprofiel kunnen toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen" en zou je de postcode en huisnummer ook kunnen invullen? Dan kan ik met je meekijken wat ik kan zien.
Dank je Jasper ik ga ze bellen gr Ad
Reputatie 7
Dat kan ook inderdaad, is het via die weg opgelost? Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk ook graag nog met je mee, je kunt daarvoor de gevraagde gegevens op jouw forumprofiel invullen.
Reputatie 7
Hoi @reebok, ik zie nog geen gegevens op jouw profiel staan. Als ik hiervoor nog met je mee kan kijken hoor ik het graag.
Dag Jasper is opgelost dank je gr Ad roovers
Reputatie 7
Hoi @reebok, dat is goed om te lezen :)
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Dag Jasper dank gr Ad Roovers