Beantwoord

Inloggen in MijnKPN lukt niet, ook niet na wachtwoord reset

  • 1 January 2022
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Ik probeerde mij vandaag in te loggen op mijn KPN. Alleen dit lukte niet. Hierdoor heb ik het wachtwoord gewijzigd en daarna opnieuw geprobeerd, alleen ik kreeg steeds de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is. Is er een storing op dit moment en hoe kan ik dit oplossen 

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 4 January 2022, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Thomas Luykx. Zou het kunnen dat je wachtwoord via de browser is opgeslagen onder formulieren en automatisch wordt ingevuld? Dit kan je controleren door een anoniem browsen venster aan te maken en daar alles nog een keer handmatig invullen. Je zou ook een andere browser kunnen proberen dan die je normaal gebruikt. Je geeft aan dat je het wachtwoord hebt gewijzigd. Begrijp ik daarmee dat je in ieder geval wel de mail binnenkrijgt waarmee je het wachtwoord kan wijzigen? Als laatste zou ik je nog willen vragen of het wel lukt om in te loggen op de MijnKPN app. Ik hoor graag van je!:relaxed: