Beantwoord

Inloggen in MijnKPN met Mijn Telfort gegevens

  • 8 February 2020
  • 5 reacties
  • 7908 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Goedemiddag,

mijn vrouw is/was klant bij Telfort mobiel.

Is nu KPN geworden.

Er wordt gevraagd om een KPN ID aan te maken, maar krijg het niet voor elkaar.

Een nieuw ID aanmaken lukt ook niet als ik met mijn huidig E-mailadresĀ probeer in te loggen,

krijg de melding: bestaat al.

Wat te doen?

Groet: Cle

Ā 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 February 2020, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

HalloĀ @CleĀ , als je binnen Telfort al op deĀ  nieuwe manier inlogde, dus met e-mail-adres en wachtwoord, gebruik je datzelfde e-mail adres en wachtwoord om in te loggen op MijnKPN.

Je kunt ook inloggen met het KPN ID dat je gebruikt om op dit forum in te loggen en daar je mobiele nummer(s) aan te koppelen.

Het principe is 1 e-mail-adres per KPN ID, dus voor ieder ander KPN ID een ander e-mailadres.

Ā 

Reputatie 7

Hoi @Cle, welkom op het KPN forum. Als je bij Telfort nog een Telfort ID hebt aangemaakt kan je die nu gebruiken om in te loggen bij de MijnKPN zoals Jan aangeeft. Lukt het daarmee om in te loggen?

Als jouw e-mailadres al bestaat als gebruikersnaam voor de MijnKPN, kan je ook proberen daarmee in te loggen. Als het wachtwoord daarmee niet geaccepteerd wordt kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik hoor graag van je of het op die manier gelukt is.

Reputatie 7

Hoi @Cle, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt om in de MijnKPN in te loggen? Als we je daarbij nog kunnen helpen weet je ons te vinden.

Sorry voor mijn late reactie.

Het is gelukt.

Dankjewel voor Uw respons.

Groet ClĆ© van ZeelandĀ 

Reputatie 7

Graag gedaan @Cle, fijn dat het gelukt isĀ :slight_smile: Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.