Inloggen in MijnKPN omgeving lukt niet

  • 30 januari 2016
  • 2 reacties
  • 200 keer bekeken

ik wil inloggen op mijnkpn.nl
ik kan niet meer op mijn oude e-mail.
dit was **********@*********, het nieuwe e-mail is **********@*********.
mijn klantnummer weet ik ook niet want de mails staan op mijn ouden e-mail.
kunt u mijn helpen om in te loggen?

mijn adres is:

**********
**********
en mijn laatste drie nummers van rekeingnummer is ***

mvg
marcel van doornik

* Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy, titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden, topic naar juiste categorie verplaatst


2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Als dit om KPN Mobiel gaat vind je je klantnummer ook op je bankafschrift: http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Hoe-vind-ik-het-klant-en-of-simkaartnummer-van-mijn-mobiele/m-p/348990#M15029

Op deze manier kan je een nieuw account aanmaken.

Robin
Reputatie 4
Badge +2
Goedemorgen Marcel,

Is het nog gelukt met de link van Robin? Anders hoor ik graag van je om welk MijnKPN account het gaat. Gaat het bijvoorbeeld om je MijnKPN account van je KPN Mobiel abonnement? Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer