Beantwoord

Inloggen KPN ID lukt niet

  • 12 June 2020
  • 9 reacties
  • 2016 keer bekeken

Reputatie 2

Ik kan al weken niet inloggen op mijn kpn id om een verhuizing door te geven "wegens technische problemen" op mijn Samsung galaxy S9+.

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 June 2020, 19:01

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ton56 ,

Kun je niet inloggen op Mijn KPN via een computer of een tablet? 
 

Als dat niet lukt kun je ook bellen naar 0800-0402 of je gaat langs bij een KPN-winkel. 

Reputatie 2

Ik kan wel inloggen op Mijn KPN en op het kpn-id om hier te kunnen antwoorden, maar als ik naar de verhuisservice ga krijg ik de volgende melding : “Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.” en kan ik dus niet verder om de verhuizing door te geven.

Reputatie 7
Badge +28

In dat geval wil het vaak helpen om jouw browsegeschiedenis en cookies te wissen. 

Reputatie 2

Helaas niet geholpen.

Reputatie 7
Badge +28

 

Als dat niet lukt kun je ook bellen naar 0800-0402 of je gaat langs bij een KPN-winkel. 

Dan maar even bellen of langs gaan bij een KPN-winkel. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ton56, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat het niet lukt.. Je wil een verhuizing doorgeven voor je mobiele abonnement of vaste diensten? In ieder geval, in dat soort situaties raad ik altijd aan om de verhuizing door te geven via onze klantenservice. Eventuele voordelen bij meerdere abonnementen van KPN behoud je dan namelijk ook gewoon. Heb je inmiddels op die manier contact gehad met KPN?

Reputatie 2

Het is inmiddels via de app gelukt, maar is nog niet te zien in de verhuisstatus. Ik neem aan dat ook op deze manier de voordelen van internet, tv en mobiel die meeverhuizen blijven bestaan. 

Reputatie 7
Badge +28

Als je verhuist, dan blijven alle voordelen behouden. 

 

Reputatie 7
Badge +28

 

Als dat niet lukt kun je ook bellen naar 0800-0402 of je gaat langs bij een KPN-winkel. 

Dan maar even bellen of langs gaan bij een KPN-winkel. 

@Ton56 

Heb je de verhuizing nu al geregeld via 0800-0402 of bij een KPN-winkel? 

Reageer