Beantwoord

Inloggen Mijn KPN lukt niet meer

  • 20 June 2019
  • 14 reacties
  • 2080 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen op KPN web mail.Mijn gebruikersnaam is fout,terwijl ik deze altijd heb gebruikt.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo elanne,

Heb je dit al geprobeerd?

https://account.kpn.com/#/registration
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @elanne, Welkom hier. Vreemd dat je e-mailadres niet wordt herkent, terwijl je die altijd hebt gebruikt. Je kunt het nog even checken via deze pagina. Baat het niet dan schaadt het niet. Als dit niet helpt, zou je dan willen kijken of je gebruikersnaam geblokkeerd is? Dat kan op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +19
@elanne We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Goedemorgen,

 

Ik heb het zelfde probleem als bovenstaand, mijn acount is niet geblokkeerd geeft de site aan.

Nu kies ik voor ww vergeten maar krijg hier geen mail van in mijn inbox ook niet in mijn spam.

 

Waar eindigt je mail precies op na het @

hotmail.com

hotmail.com

Bedoel je dat je dit hotmail adres gebruikt om met het ID van Je mijn Kpn wilt inloggen

Ja dat vroeg je toch?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Milouklokkoster. Je probeert dus in te loggen in MijnKPN met jouw hotmail e-mailadres. Je hebt dus al een KPN ID aangemaakt neem ik aan? Komen de wachtwoord reset mails niet stiekem bij de spam/ongewenste mails?

Ja klopt ik wil inloggen en heb al een account. 
en de mail komt het ook niet binnen in mijn spam. Heeft het altijd gedaan. Ik wil graag inzien hoeveel mb ik nog heb van mij telefoon abonnement.

 

mvg Milou 

Bel eens 1244 daar hoor je de belminuten en MB gebruik

Reputatie 7
Badge +25

Jimny geeft een goede workaround. :) Maar ik zie wel gewoon een MijnKPN account op jouw e-mailadres. Dus heel apart dat het niet wil lukken. Heb je toevallig nog een ander e-mailadres? Zou je anders daar eens een KPN ID mee kunnen maken en het product daar aan koppelen? Ben benieuwd of dat wel lukt.

Sedert hedenmorgen lukt het niet meer om in te loggen op Mijn KPN om een factuur op te halen. Diverse keren mijn wachtwoord gewijzigd, maar niets helpt. Ik probeer telefonisch contact te maken, maar krijg steeds een computeradvies om online het probleem op te lossen. Dit is echt frustrerend.

Reputatie 7
Badge +25

Sedert hedenmorgen lukt het niet meer om in te loggen op Mijn KPN om een factuur op te halen. Diverse keren mijn wachtwoord gewijzigd, maar niets helpt. Ik probeer telefonisch contact te maken, maar krijg steeds een computeradvies om online het probleem op te lossen. Dit is echt frustrerend.

Dit is waarschijnlijk door een storing aan onze kant. Er wordt hard aan gewerkt. Excuses voor het ongemak!